vrijdag, oktober 25, 2013

X-mas Trees

 I recycled another painty baby wipe.
Adhered it to white cardstock using double sided sticky foil.
Stamped the Stitched Christmas trees from Darkroom Door with Archival ink.
Ready to go on a Christmas card soon.

Weer een babydoekje gebruikt.  Er zit acrylverf op van een gelli print middagje.
Op wit kaartkarton geplakt met dubbelzijdig kleeffolie (aslan)
De Stitched Christmas kerstbomen er op gestempeld met Archival inkt.
Klaar om binnenkort op kerstkaarten te gebruiken.

I used:
Darkroom Door stamps:  Stitched Christmas  (bij Art Journey HIER)
Archival Ink #Labrary Green
Baby wipe

11 opmerkingen:

  1. Die sprongen mij al van ver in het oog, supermooi! Prachtige kleuren ook! Ik moet ook mijn gebruikte babydoekjes gaan sparen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ik nu die twee babydoekjes uit mijn papiermand halen?
    Die van jou zijn in ieder geval schitterend gerecycleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is just such a clever idea Godelieve and so eye catching!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig ! Ik moet ook zulke babydoekjes gaan halen.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Benieuwd naar de uiteindelijke kaarten.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleuren zijn schitterend, dat worden prachtkaarten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great use for old babywipes! Love the colours you have used. My wipes usually look like grunge city by the time I'm finished with them, not for recycling!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Who would have thought - baby wipes... LOVE these.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What fab treeeeez.....more treeeeezzzz pleazzzzzee...

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.