woensdag, augustus 20, 2014

A Peek Inside My Drawers - Pastels

A peek inside my drawers again.  Today I'm showing my pastels.
Een kijkje in mijn lade met pastels.

I am still using these soft pastels by Talens.  So far I didn't buy any PanPastels.
Ik ben waarschijnlijk de enige die nog geen PanPastels kocht :)  Ik gebruik nog altijd mijn krijtjes van Talens.

I also love these pastel pencils.
Deze pastel potloden zijn ook fijn om te gebruiken.


Sponges
Sponsjes

And the fixatives I use.
En deze fixeermiddelen gebruik ik.

3 opmerkingen:

  1. Je hebt echt geen pan pastels nodig, kan niet meer in de lade :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik blijf het leuk vinden, al die kijkjes in je lades en kasten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these peeks into your supplies. I'm definitely going to check out that Spectra Fix Pastel Fixative; I would love a safer alternative to the one I'm using. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.