vrijdag, december 18, 2015

Blue Christmas Card

 Another Christmas Card I made.  I used a Distress Paint background from my stash, and used the Holiday Knit stencil from Tim Holtz with Salty Ocean Distress Ink.
I chose one of these ornaments and an old Hero Arts sentiment stamp.

Nog een kerstkaart.  Een Distress Paint achtergrond uit mijn voorraad gevist en er het breipatroon op gesponst met een stencil van Tim Holtz en Salty Ocean Distress inkt.
Eén van deze kerstballen gekozen en een oude tekststempel van Hero Arts.

I used:
Distress Paint Broken China
Distress Inkpad Salty Ocean
Versamark Inkpad
WOW Embossing Powder
Hero Arts Stamp
Hand Carved Stamp - Ornament Topper
Liquitex Light Modeling Paste
Tim Holtz Layering Stencils: Speckles, Holiday Knit

8 opmerkingen:

  1. Supermooi! Dat breipatroon is heel mooi, past perfect voor deze winterse kaart. En de tekst viel mij ook meteen op. Een oldie, ik had het kunnen denken, niet meer te krijgen dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi . Mijn dochter kwam ook even mee piepen en ze zei die is kei mooi ! Het is haar favoriete kleur ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, prachtige kaart ! Ik krijg bijna echte winterse koude rillingen (wel moeilijk met dat zachte weer) ! :)) Heel mooi, die achtergrond ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.