zondag, april 23, 2017

Sunday Scraps - 380

 Can't believe that it is two months ago since my previous Sunday Scraps post.  I used to do this every Sunday.  Today I have a booklet to share.  Love to make these from a sheet of "underpaper"
Ik schrok toen ik merkte dat mijn vorige Sunday Scraps bericht al 2 maanden geleden was.  Tijd om mijn wekelijkse gewoonte terug op te pikken (als het lukt tenminste).  Vandaag toon ik een boekje, gemaakt uit een vel "underpaper".  Leuk om te doen.

I started with this underpaper.
Met dit kladpapier gestart. 

 The paper was folded, and I made a cut to be able to turn it into a booklet.  Then I did a lot of stamping.  
Het papier werd gevouwen, en ik maakte een insnijding zodat het als een boekje geplooid kon worden.  Daarna kon ik me uitleven met stempels.

 Distress Inkpads, Distress Oxide Inkpads and Archival inkpads were used.

 Gestempeld met Distress inkten, Distress Oxide inkten en Archival inkten.

 I chose a flower garden theme.

 Het werd een bloemen/tuin boekje.

Darkroom Door stamps

Scraps!

I used:
Darkroom Door Texture Stamps:  Harlequin, Chevron
Distress Inkpads
Distress Oxide Inkpads
Archival Ink

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

*****

More booklets I made:

9 opmerkingen:

  1. Prachtig wat je bij mekaar stempelde hier! Heel mooie kleuren ook. Leuke manier om een boekje te maken. Ik bekeek ook de andere nog een keer, super reeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt Godelieve, ik heb juist deze stempelset aangekocht dus bedankt voor de inspiratie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is een prachtig boekje, super mooi stempelwerk, en dat met een restje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoor, Godelieve en dan ook nog nr. 380!!!
    Heb namelijk ook gekeken bij je andere Sunday Scraps en ik vind ze gewoon allemaal prachtig om te bewonderen.
    Niemand zoals jij, die van restjes zulke mooie creaties weer te maken. Komplimenten hoor!! ❤️
    Groetjes v Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf! Prachtig boekje met geweldige stempels en stempelwerk en niet te vergeten restjes die je weer leuk weet te gebruiken. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt prachtig, dit boekje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really love these little booklets of yours - clever, creative and beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful mini book. I was thinking of you as we passed Antwerp (terrible traffic jams due to roadworks) on our way to Breda & Keukenhof. Had a great time. Keukenhof had a tribute to Dick Bruna with a little house selling Miffy products and a big statue of Miffy.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.