donderdag, juni 08, 2023

Thank You Cards

When my niece came over last week we decided to check out my old ink pads.  Most of them were no longer usable, unfortunately.  But the Adirondack inks were still fine.  

Vorige week kwam mijn nichtje weer op bezoek.  We besloten om mijn oude stempelinkten te controleren.  Heel wat doosjes waren onbruikbaar geworden helaas.  Maar de Adirondack inkten, die ik helemaal vergeten was, deden het nog goed.

So I made some backgrounds, using these inks on my craftsheet.  Next I used a large Darkroom Door stencil with the inks.
Een paar achtergronden gemaakt met deze inkten op mijn craftsheet.  Daarna een grote stencil van Darkroom Door gebruikt met dezelfde inkten.
 
I arranged some of the vellum flowers and leaves I had made earlier (CLICK) on each card.
Vellum bloemen en blaadjes die ik eerder al maakte (KLIK), schikte ik op elke kaart.

Finished off with a sentiment.
Een strookje met tekst maakt de kaarten af.

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Thank You
Darkroom Door Large Stencil:  Circles
Adirondack Inkpads:  Raisin, Mountain Rose
Versafine Clair Inkpad:  Nocturne

1 opmerking:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.