donderdag, juni 08, 2006

ATC swap: Stamping Techniques, Portfolio

Yesterday I received my swap ATCs. I decided to put them in a little portfolio. For the closure I used a piece of leather from an old wallet. It was Rik's wallet. When he was on vacation with his friends in Prague, several years ago, they were having fun on the river bank. All of a sudden Rik was in the water, and his wallet too... I like to use old things with a "history"
Gisteren ontving in mijn pakje met ruil ATCs. Ik besloot om een mapje te maken waarin ik ze kon bewaren. Voor de sluiting gebruikte ik een stukje leer van een oude portefeuille. De portefeuille waarmee Rik in het water viel toen hij een aantal jaren geleden met vrienden op vakantie was in Praag. Ik hou er wel van om oude dingen met een "verhaal" te gebruiken.

Detail picture of the unfinished portfolio.
Detail van het onafgewerkte mapje.
Portfolio template.
Patroon van het mapje.
The ATCs I received. I learned about several new stamping techniques. It's so handy to have them all together now.
Dit zijn de ATCs met de verschillende stempeltechnieken. Sommige technieken waren totaal nieuw voor mij. Handig om ze nu allemaal samen in een mapje te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.