donderdag, mei 14, 2009

Odd Bird Planet grabbag - giveaway

I used stamps from the Odd Bird Planet grabbag (see at the end of this post) again here. More cards are in a previous post HERE.
Weer stempels uit de grabbag (zie onderaan deze post) van Odd Bird Planet gebruikt. Nog meer kaartjes kan je in een vorige post zien HIER..

I wanted to try twinkling H2Os on fabric. Works well :)
Twinkling H2Os op stof geprobeerd, gaat heel goed :)

"Handmade by" stamp at the back.
"Handmade by" stempel op de achterkant.

I'm giving away this grabbag, because my Statcounter shows almost 700,000 hits :)
All stamps are brandnew, I used my own stamps to create these grabbag sample cards.
All you have to do is leave a comment here on this post.
No anonymous comments please, because I must be able to contact you. I will announce the winner on Monday. Good Luck!!

Deze grabbag ga ik weggeven, omdat mijn Statcounter binnenkort 700.000 hits aangeeft :)
De stempels zijn allemaal nieuw, ik heb mijn eigen stempels gebruikt om voorbeeldkaartjes te maken met de inhoud van deze grabbag.
Je hoeft alleen maar een reactie bij deze post achter te laten. Geen anonieme reacties aub, want ik moet je kunnen contacteren. Maandag maak ik de winnaar bekend. Veel Geluk!!

ETA : Winner announced HERE

80 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien dat TH20 ook op stof goed houdt. Bedankt voor de tip en je kaart is geweldig. Natuurlijk doe ik graag me aan de grabbag. Ik zet hem ook even in de side bar op mijn blog.Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW that's great and so generous!!!
    And your card is just fantastic...
    It's always a plaisure to visit your blog, Thanks for all this great ideas

    Kisses
    Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like the cards you made! I should look through all your old post now... And collect some inspiration!! =)

    Hugs from Therése in Sweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. the card is great, the lucky winner will have so much fun with this grab!!

    thank you for the chance to win :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Godelieve.En.. 700000, niet te geloven. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Godelieve
    Op stof is inderdaad ook erg leuk .
    Ziet er schattig uit, zeker met dat rafelrandje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt, fleurig en zomers.
    Ik ben er weer een idee rijker van, om H2O op stof te gebruiken.
    Dank je wel Godelieve om steeds weer al je creaties te delen met ons.
    Ook een dikke proficiat met je 700000 bezoekers, dat heb je dubbel en dik verdiend, met al je mooie creaties.
    En daar bovenop geef je nog zo'n prachtige grabbag weg, graag doe ik mee aan zo iets moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Godelieve,

    Ten eerste wil ik je complimenten geven over je geweldige kaarten. Heb je bij mijn favorieten staan en kom regelmatig even langs.
    En dan bijna de 700000 bezoekers dat zegt denk ik wel genoeg! En ja die grabbag zou ik helemaal geweldig vinden om te winnen, maar dat denken er vast veel meer.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met verbazing vol ik al een poosje al jou mooi creaties op jou blog.
    En ik begrijp dat ik niet de enige ben :-)

    Op naar de 1.000.000e bezoeker zou ik zo zeggen.

    groetjes,
    Arjane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another lovely card Godelieve :) Congratulations on so many hits - well deserved. Thanks for the chance to win this fab prize.
    Anne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Godelieve,allereerst gefeliciteerd met je 700.ooo hits! Op naar de miljoen! dat laat vast niet erg lang op zich wachten!
    En super dat je een grab bag met OBP stempeles beschikbaar stelt!
    En ook handig om te weten dat de twinkling H2O's het ook goed op stof doen.
    En nogmaals bedankt voor al je inspiratie,ik ben elke dag weer blij met je mailtjes waar ik een abonnement op heb!

    Groetjes van Riane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love stamping on fabric too - how neat that the H2O's work on it.

    :) Thanks for the chance to win! Love your blog - I should say it more often...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love coming to your site to see what new and exciting you have made. I love your style and thank you for sharing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh! What a lot of rubber! and what a lot hits!! Congratulations :)
    Thanks for the chance to win.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOWWWWWWW ZEVENHONDERDUIZEND!!!!!!
    Gefeliciteerd!!!
    Geweldig!!! Het is ook elke keer weer een genot om je blog te bezoeken.
    Zoveel inspiratie en ideetjes. Hartstikke bedankt ervoor.
    Ik blijf je volgen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi, Godelieve! Congratulations on more than 700,000 hits! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooh!! ik wil zeker even mee feesten!! bijna 700.000 hits!! wat fantastisch dat zoveel mensen je kunnen vinden!!

    ik vind nog steeds je opbergsysteem super!! heb de tijd en de handigheid nog niet gevonden om het je na te doen! maar oooh!! je hebt fantastische ideeen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gratulerer, Congratulate ! 700 000 that's grate, I think you have readers from all over the world too.....

    Grate give away too.

    EWian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I would LOVE to win this grabbag! You're so creative Godelieve....I look forward every day to checking out your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartelijk gefeliciteerd Godelieve met je bijna 700.000 bezoekers!!!
    Wauw, super!!! Ook ik vind het altijd een feest om elke dag even op je blog te kijken wat je weer hebt gemaakt en ik heb daardoor al heel veel ideeën opgedaan. Bedankt daarvoor!
    Graag doe ik mee met de grabbag, het zou geweldig zijn om zoiets te mogen winnen!
    Groetjes en ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amazing on fabric!! Wow!! This is very clever; I'd love to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WOW wat een gave give away, ik waag een gokje.Ben een fan van je site. Neem elke dag wel even een kijkje.Haal veel inspiratie van je site.Vind je stijl erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. you are so generous godelieve! thanks for the oportunity to win.

    -- dalis

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love that those twinkling H20's work on fabric, what a cool idea! Those stamps are so cute too, thanks for giving us a chance to win some and congratulations Godelieve! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooooooooa All that??!! It would be like Christmas arriving early for the lucky winner!!
    As always, your artwork is full of inspiration. Thankyou for sharing your discovery re the H2O's. Love the fringy edge too.
    I hope all is well on planet Godelieve ;0) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow what a great idea! This looks like some great candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow,ik probeer het maar weer!vind het fantastisch voor je dat er zoveel hits zijn op jouw blog!!doe er maar nog een keer zoveel bij!ik kom elke dag met plezier kijken naar jouw creaties!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd hoor!
    Ik volg al een tijdje jouw blog en ik vind de stempels die je gebruikt superleuk, je weet ze altijd leuk te combineren, nog heel veel hits gewenst en heel veel inspiratie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I am in the middle of my vacation and just happened to get a chance to check my email....am I glad I did....now a chance to win that
    "goodie" bag....mmmmm looks quite tasty too.....even on my vacation I have to see what lovely artwork you are posting. Love the tulip card from the last post and the fact that H2osss work on fabric.
    I return to Germany on 1 June...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Whauw Godelieve, 700.000 hits!!!
    Daar durf ik alleen maar van te dromen! Wat gaaf zeg!
    Je weet wel dat je gewaardeerd wordt.
    Enne...wat ben je toch aardig dat je die grabbag weggeeft!!
    Ik zou zo zeggen...stuur maar op hooooor! hihihi
    Nou ja...eerst nog ff winnen....Maar ja, ik ben niet zo voor het geluk geboren, dus wil ik je gewoon feliciteren met zo'n fantastisch geweldig blog waar zo veel mensen iedere dag weer plezier aan beleven!
    Liefs,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk om zoveel belangstelling te hebben voor je blog.
    Kun je eens iets meer vertellen over H2O?
    Ziet er telkens zo leuk uit en ik dacht dat het potloden waren maar ik zie nu telkens potjes verschijnen.
    Groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Godelieve,
    Ik volg je blog al een hele tijd. Wat ben jij creatief zeg! Jouw jasje met hemd kaart had hier veel bijval met vaderdag. Bedankt voor de leuke patroontjes en gefeliciteerd met je succesvolle blog.

    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Godelieve, nog heel veel succes met
    je blog. Ik heb al heel veel
    geleerd van je blog en kijk alle
    dagen wat je nieuw werkje is.
    Hopelijk ben ik de gelukkige
    winnaar van deze grabbag.

    groetjes,
    Marina M.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. super, 700.000 hits.
    En wat zou ik blij zijn als beginnende stempelaar met de inhoud van deze grabbag.


    Groetjes
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Er is ook zo veel moois op je blog te zien! Ik begrijp wel dat je al zo veel bezoekers hebt gehad. Gefeliciteerd er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd met de 700.000 Godelieve! Ik volg je werk op de voet :) Dank je wel voor alle inspiratie en de duidelijke uitleg die je altijd geeft, super.
    Natuurlijk waag ik een kans ojep deze royale grabbag...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. tjonge; wat een bezoekers in korte tijd. Ik draag er dagelijs mijn steentje aan bij! Je grabbag vind ik reuze spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een dikke proficiat met je 700 000 hits, Godelieve. Je inspireert me vaak met je originele kijk op het stempelen. Jij verstaat ook heel goed de kunst om restjes op een creatieve manier te verwerken. Bedankt dat je dat allemaal met ons deelt en ik wens je nog veel stempelplezier en succes met je blog. Natuurlijk wil ik ook graag een kansje wagen om deze mooie grabbag te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Godelieve,

    ik heb je blog nog niet zo lang geleden ontdekt en vind hem fantastisch!!

    Groetjes,

    Ilse Db

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh that's wonderful WOW!
    I have to try this... Thanks so much!
    Love your works, so talented!
    Ari

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Congratulations on all the hits! Your blog is great, and I love to see all your gorgeous cards. Thanks for a chance to win a fun bag of rubber.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Whoa! What a generous prize! I would not have thought to use H20's on fabric. Looks great! Congrats on your blog success! Your artwork ROCKS!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. I Have to try Ho2s on fabric as weel, since they sit in a box from last year!!!!
    The candy is great!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Thank you for the giveaway - so kind! But above all, for all the great inspiration and sharing your cards!
    linda (tortagialla[at]gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 700,000 hits, now that's some going !!! Congratulations and thanks for giving us an opportunity to win your super giveaway grabbag.

    Sid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. 700000 hits ongelofelijk! Maar je hebt dan ook wel een site waar ik ook graag op kijk! Van harte gefeliciteerd en het lijkt mij een ontzettende leuke grabbag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Godelieve,
    Bedankt voor je snelle reactie op mijn mailtje. Nogmaals bedankt voor je FANTASTISCHE blog.Ik blijf hem dagelijks bezoeken! En zoals ik al schreef als beginnend stempelaar zou ik in de wolken zijn met deze grapbag.
    Creatieve groetjes
    Sandrina

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Godelieve , Allereerst mijn complimenten met je schitterende blog en kaarten !!!
    Wowww.. 700000 hits, das niet mis !! De grabbag ziet er heerlijk uit, maar ja , ik win toch nooit iets :-)) ik blijf in elk geval een trouwe bezoeker van je blog !!
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. thanks for the opportunity to win this fabulous giveaway...700.000 hits, het is fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mariette van Leeuwen (stempeljetje)mei 15, 2009 11:03 a.m.

    Echt verdiend hoor zoveel hits, er is ook zoveel moois te zien elke dag.
    Proficiat.
    En ja leuk die grabbag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. You are a constant source of inspiration and the grab bags seem an absolute bargain. Thanks for the chance of winning one!
    Best wishes
    Annette Goodey
    manda.goodey@ntlworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. So generous! I'd love to use all these stamps!! Thanks for a chance to win!
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Godelieve,

    grabbelen maar, zo klinkt het, die grabbag! Ben eigenlijk heel benieuwd hoe je werkt met die rubberstamps, hou je die gewoon in de hand, of heb je een ´tool´ waarop je deze vastklikt voor je stempelt?

    Je ziet het, ik ben nog een amateurtje op het gebied van stempelen, maar ik geniet volop mee van alle mooie creaties die ik bij jou tegenkom!

    Je hebt talent (ik kijk wel op meer sites, maar de jouwe is toch echt een uitblinker!)

    Ga vooral door (al heb je die aanmoediging vast niet nodig :-) ), en gefeliciteerd met de 700.000 hits!

    Groetjes, Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  54. 700.000 hits, daar heb ik er zeker 100.000 van op mijn naam staan, hahahaha. Zonder gekheid, ik kijk bijna iedere dag wel even op je blog. Kijken wat je nu weer voor moois en inspirerends gemaakt hebt.
    Groetjes, Diana
    diana@mackenbach.nl (sorry, ik doe toch anonymous, ik heb geen url)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi StampingMathilda, Je staat al heel lang in mijn favorieten. Ik vind het nog steeds geweldig wat je maakt. Ga nog heel lang door.

    Groetjes,
    Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  56. 700,000 hits? Wow. Congratulations! I love reading your blog and seeing all your great ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Look at all those AWESOME stamps! Thanks for the chance to win, congrats on your hit count.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Awesome...I'd love to win!!!

    http://inklblotsbytrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hi! What a generous giveaway. You make so much gorgeous cards, Hugs from me

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wouw, Wat een geweldige "giveaway"!!! Ik bezoek je website bijna elke dag en je hebt mij al heel wat keertjes weer inspiratie gegeven. Bedankt hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Van harte gefeliciteerd met 700,000 hits!!
    Ik geniet iedere keer weer van je prachtige kaarten :-)
    Bedankt voor zoveel inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Gefeliciteerd met de 700.000! Het zijn enorm veel bezoekers, maar ik begrijp wel waarom. Elke dag weer nieuwe inspiratie en zulke leuke, vernieuwende, duidelijke ideetjes! Een genot om hier te komen kijken, iedere dag weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wow!! 64 comments before me!! Aren't people greedy!!! I don't really want to grabbag, I just wanted to tell you I love this card with the piece of cloth... and the colours are so merry!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hi Godelieve!
    Wat een leuke grabbag zeg! Super!
    Ik heb mijn eerste 2 ecolinepotjes aangeschaft : jouw schuld :-)
    Heb al een beetje ge-experimenteerd, maar blijf vol verbazing je blog volgen!
    Voor uitnodigingen heb ik een A6 kaart gemaakt en ook dubbel gevouwen voor in een rechthoekige omslag te passen, super vind ik dat!
    groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauwwww 700.000 hits!! Het is ook elke dag een verassing om te zien wat je op je blog hebt geplaatst! Bedankt voor zoveel inspiratie!!!!!
    ( en om de kans om deze geweldige grabbag te winnen....)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Godelieve, gefeliciteerd met je 700.000 hits. Ik ben een enorme fan van je en kom regelmatig een kijkje nemen op je site. Minder is vaak meer en de eenvoud die je kaarten uitstralen geven ze extra glans.
    En natuurlijk duim ik voor het winnen van de royale grabbag. Super!
    groetjes van inge

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Gratuliere zu so vielen Besuchern!
    Ein regelmässiger Besucher bin ich.
    Finde Deinen Blog einfach klasse.
    Habe mir auch schon manche Anregung hier geholt.
    Liebe GrĂ¼ĂŸe
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Congratulazioni....700'000 visite?
    Sei veramente fonte d'ispirazione per molti
    Grazie per esserci un pochino anche per me!

    Antonella dal Ticino /CH

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wow, 700 000 visits! That says enough about your wonderful work. Congratulations! I visit your blog regularly too, so many beautiful cards to look at, so much inspiration :). Thanks for all the helpful hints and techniques, I am busy trying out a whole lot of them. Now I know you can use Twinkling H20 on fabrics too! It looks really good. Thanks for the chance to win a grab bag but I consider it a privilege to be able to enjoy your beautiful creations - every day a prize. Have a great day.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Proficiat met je 700000 bezoekers!elke keer weer opnieuw kijk ik vol verbazing naar je ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Congrats on 700,000! I love your style and look forward to your blog post each day! I do not have any stamps from this company. I love all of the ideas you post-esp stamping on fabric and painting with Twinkling H2O's...very neat!
    Thanks for all of your inspiration- from the other side of the world!
    Shelly Schmidt from Chicago suburbs, USA

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wow wat een geweldige dingen staan er op jou site. En van harte met zoveel bezoekers.

    vriendelijke groetjes sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wow! That's a lot of hits! Doesn't surprise me, because you are soo talented!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik vind dat je hele mooie kaarten maak en dat je een hele leuke blog heb. Ga zo door....

    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  75. I'm drooling over this grabbag, just as I do all of your creations.

    Congratulations on your blog milestone!

    LittleSeaOtter~Kecia

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Whow...Godelieve...wat lees ik: 700000 bezoekers!!!! Dan is een felicitatie hier wel op z'n plaats. Geen wonder dar men hier graag een bezoekje brengt want je bent zo ontzettend creatief. Een lust voor het oog en ook de tips die je geeft zijn altijd zo bruikbaar. Dus...klasse Godelieve.
    Ennuh...wat 'n leuk idee om 'n grabbag te kunnen winnen. Spannend hoor. Op naar de volgende mijlpaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. I have been following your blog for quite some time. I love your creations. Congrats on getting so many hits. I am not surprised at all. You are very talented. Thanks for the giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hello Godelieve,
    Kom juist terug van een weekje vakantie. Moest natuurlijk mijn schade inhalen en eerst en vooral je site bekijken. Dit doe ik elke dag. Wat heb ik je prachtige kaarten gemist. Van harte proficiat met je 700.000 bezoekers. Op naar het miljoen !!!
    Bedankt om ons elke dag te laten meegenieten van je creativiteit.
    Groetjes uit Oostende
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Thanks for the nice comments, I enjoyed reading them :)
    I'm closing the comments now.
    Winner will be announced soon. I wish I could send something to all of you...

    Bedankt voor zoveel leuke reacties. Echt fijn om te lezen :)
    Ik sluit nu af, en maak de winnaar snel bekend. Kon ik jullie maar allemaal iets sturen...

    BeantwoordenVerwijderen