zaterdag, juni 12, 2010

Black & White - 18

A silly card :)
I found these googly eyes in my stash, and thought I could use them for my black and white series. Stamped with Colorbox Fluid Chalk #Charcoal on glossy photo paper. I used Judikins Diamond Glaze to attach the googly eyes.
Een onnozel kaartje :)
Ik vond een pakje wiebeloogjes tussen mijn spullen, goed voor mijn zwart-wit reeks. Gestempeld met Colorbox Fluid Chalk #Charcoal op glanzend fotopapier. De wiebeloogjes zijn met Judikins Diamond Glaze vastgeplakt.

Stamps:
-Darkroom Door: Plaid Background
-Hero Arts: Fashion Blooms LL993, Papercut Alphabet LL951, One Leaf C2742

15 opmerkingen:

  1. Very cute!...and fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onnozel maar keicool kaartje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *lol* ze zijn keigaaf!
    Heb je toevallig die grote Stampingtonkubus met de sprietenbloem? (er zit ook een vlinder, honingraat en tekst op) Daarmee maak je ook hele leuke monstertjes...
    fijn weekend, Dymphie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouldn't this brighten someone's day! So cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely fun card. Definitely made me smile!

    Lesley Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How fun! Such a clever idea, Godelieve! Love the checked background! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Godelieve.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik schoot in de lach toen ik dit zag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze vind ik dus helemaal super!!! Die oogjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These cards made me smile. Great use of those googly eyes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute, love the googly eyes!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.