vrijdag, september 30, 2011

Color Inspiration

I couldn't finish my card today, because I changed my mind too often :)
Instead here's a color inspiration photo.  It looks like a dessert, but in fact is't all healthy vegetables with slices of orange and Greek yoghurt.
Mijn kaartje niet af gekregen vandaag, omdat ik telkens van idee veranderde :)
In plaats daarvan een foto met inspirerende kleuren.  Ziet er uit als een nagerechtje, maar in feite zijn het gezonde groentjes, met een beetje sinaasappel en Griekse yoghurt.

Have a great day!
Fijne dag!


Color bar template:  CLICK

4 opmerkingen:

  1. Yummy! These colors really speak to me - thanks, Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto, mooie kleuren, lekker groentenhapje ook denk ik!
    Van idee veranderen tijdens het maken van een kaart, herkenbaar! Het wordt ook wel moeilijk om dat van gisteren te evenaren natuurlijk *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi!
    Thanks for your visit. Of course you can use my pictures, just link back to me. Let me know when you are going to blog this:)

    Take care and have a wonderful weekend.

    Tesa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yummy, I love the photo and bright fresh colours!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.