woensdag, juni 19, 2013

Dictionary - Rainbow

 Word #100 in my stamped dictionary is Rainbow.

 Het 100ste woord in mijn gestempeld woordenboekje is Rainbow.

Although I have several more pages marked with a post-it note, today's page is the last item in my dictionary series (I think).  It was fun.
Alhoewel ik nog een aantal bladzijnden aangeduid heb met een post-it briefje, was dit vandaag toch het laatste item in mijn woordenboekreeks.  Het was heel leuk om te doen.



Below is the complete collection of all 99 previous entries (only visible on my blog, not via email or RSS)
Hieronder nog eens een overzicht van de 99 eerdere dictionary items (alleen zichtbaar op mijn blog, niet via email of RSS)


16 opmerkingen:

  1. I shall miss this series - it inspired me to start stamping in an old French/English school dictionary and I am currently doing the Craft Barn dictionary challenge which is running for the whole year. So thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer!
    Ik vind deze serie altijd erg leuk.
    Zekernu met het overzicht onderaan.
    Gezien de post-its kun je wellicht nog door tot 120 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eens komt er een eind aan. Helaas!! Het was/is een leuke serie.
    Groetjes,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I have enjoyed this series and will miss seeing it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your dictionary art pages are just so creative...what an idea! I just started looking at your blog and it is so full of interesting art work!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This looks amazing!!! A fun and colorful project!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a great project! Great art, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 100 woorden gestempeld: Proficiat! Ook een beetje weemoed, ik vond het altijd een heel leuk item op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I've certainly enjoyed your dictionary project, and will be sorry to see it end. It's really been a fantastic idea. Thanks for sharing with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk om ze allemaal samen te zien. Einde van een prachtig project, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, jammer dat je er mee stopt, maar begrijpelijk.... het is een fantastisch project !! Prachtig, dat overzicht ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spijtig dat je er mee stopt. Het waren altijd leuke creatieve ideeën.
    Groetjes, Ann C.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige pagina weer.. met die vrolijke kleuren.. als ik het totaaloverzicht zie merk ik aan mezelf dat de meer ingekleurde pagina's toch mijn voorkeur hebben.. je hebt een prachtig mooi resultaat nu met dit boekje!! Super!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Que legal essa idéia com dicionario,posso copiar Matilda? Beijo.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You've given me an idea to make a child's book out of the dictionary words. This is a wonderful project; I'm going to print out the details to keep. Thanks so much!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.