dinsdag, november 22, 2011

Art Journey Angels

Tealights in a recycled glass yoghurt jar.  Decorated with feathers, ribbon and the shrink plastic angels I stamped a few weeks ago.

Theelichtjes in gerecycleerde glazen yoghurtpotjes.  Versierd met veertjes, lint en de engeltjes op krimpfolie, die ik een paar weken geleden stempelde.

I'm giving away this Art Journey stamp set to one of my readers.
If you would like to receive the stamps, leave a comment on this post.
Please add your name if you choose anonymous comment.
I will pick a random name on Saturday.
Good Luck!

Ik geef deze Art Journey stempelset weg aan één van mijn lezers.
Wil jij kans hebben om ze te ontvangen, laat dan een reactie achter bij deze post.
Graag je naam erbij als je anoniem post.
Zaterdag pik ik er willekeurig een naam uit.
Succes!

Below are some cards I already made with these stamps.  You can click on the links below each card, to read more about it in the original blogpost
Hieronder een paar kaartjes die ik eerder al met deze stempels maakte.  Onder elke foto staat een link naar het originele blogbericht, als je meer info wil.





Original blogpost


Original blogpost
I often use the speckles from this set as blossoms or flowers, as I did on this tag.
De spatjes uit de stempelset gebruik ik vaak als bloesems of bloemetjes, zoals op dit label.

55 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg, zo met die theelichtjes!
    En wat zijn die stempels prachtig.
    Ik vind vooral je labels schitterend.
    Het zou leuk zijn als ik deze zet zou winnen :)

    Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties ! En nee dat stempelsetje heb ik nog niet en ja dat zou ik wel willen winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your tea lights.
    This set of stamps is just gorgeous :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Godelieve,
    zoals gewoonlijk weer prachtig gemaakt. Leuk idee zo met die yoghurtpotjes. Dank je wel voor de kans om de stempelset te winnen.
    Groeten,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi weer Godelieve! Krimpfolie...daar heb ik wel van gehoord maar zelf nog nooit geprobeerd. Het resultaat is geweldig met die mooie engeltjes! Dank je wel voor de kans om de stempelset te winnen.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sfeervolle lichtjes! Heel mooie potjes ook! Je foto met de kaarsjes die branden vind ik wel heel geslaagd! Is nog moeilijk vind ik, brandende kaarsen fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke theelichtjes. Erg sfeervol. De stempelset is wel heel erg veelzijdig; grappig dat je de stipjes als bloesem hebt gebruikt. Zo zie je weer wat er allemaal mogelijk is en krijg je weer nieuwe ideetjes. Bedankt weer voor de leuke inspiratievoorbeelden en voor de kans op deze mooie stempelset van Art Journey.
    Groetjes,
    Marianne van http://Mariannesblogje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely idea to use those jars for candles. Love it - love the tags, too - beautiful stamps and lovely work, as ever. Cath x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie lichtjes zijn het geworden, en wat aardig dat je voor Sinterklaas speelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creaties maak jij met deze stempelset.
    Als engeltjes fanaat wil ik graag meedingen naar de mooie stempelset.
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige lichtjes!! Leuk hoe je de engeltjes zo verwerkt hebt!! En bedankt dat we kans maken op deze mooie stempelset!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Godelieve,
    wat mooi!!!
    Ik doe heel graag mee, dank je wel!
    Dettha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such sweet stamps, Godelieve! Your creations are always amazing and unique. You are so talented.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. All gorgeous projects, Godelieve! I love the look of the shrink plastic angels for the tea lights. Thank you for a chance at those beautiful stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een schattige lichtjes zijn dat geworden. En oh, wat heb jij toch een vreselijk inspirerend blog! En ohhhhhhhh wat zijn die stempels toch superleuk en wat zou ik toch gelukkig zijn als ik die zou winnen *zwijmeldezwijmel*... Maar ach, ik win nooit wat en het geeft niet want ik heb heerlijk genoten van deze post! Groetjes van Annette Elias Annette.elias@quicknet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke stempelset, maar wat jij ervan gemaakt hebt is helemaal leuk!
    Enig die "gekrompen" engeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Loving these, how versatile. I hope I am in for a chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super idee de theelichtjes. Staat schitterend te stralen. Ook de andere kaarten en tag zijn prachtig maar ik vind de onderste zo lief en zo'n gave achtergrond. Vertederend en prachtig deze stempels. Super
    Lieve groeten
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. beautiful tea lights. I come to tour blog everyday to see what delightful thing you have made. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such beautiful things you create! You are very talented. Best wishes.
    DebbieK
    d kaste at wi dot rr dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit weer ontzettend mooi! En gerecycleerde potjes kunnen we enkel maar toejuichen. Ik zocht nog een leuk ideetje voor de gasten aan de kersttafel. Met deze set zou ik ze kunnen verwennen. Ik doe dus graag mee voor deze give-away. Groetjes en merci-kes.
    Lief De Pelseneer

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw,wat een aantal berichtjes heb je al!!de stempelpotjes zijn heel sfeervol en mooi!ik doe graag mee om de stempels te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. These are absolutely gorgeous! I love all your creative ideas!I would love to win these stamps..thanks for offering them!

    Polly in Minnesota

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie lichtjes. Inspirerend. Leuk met die krimpfolie-engeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel leuk idee, ik heb nog nooit met krimpfolie gewerkt.
    En die stempelset ziet er super uit!
    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love your little glass jars with the angels, simply lovely! Also all your other beauties.
    Thanks for the chance of winning some gorgeous stamps.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super leuk! Ik waag graag een kansje voor deze (b)engeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooie warme foto!
    heerlijke yoghurt en lieve engeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo, Prachtig setje die engeltjes ik mocht vandaag de engeltjes gebruiken van Myriame Myny zij heeft die al ik nog niet.
    Maar heel heel mooi gemaakt hoor.
    Groetjes Marleen Berneel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I knew when you first posted your shrink plastic angels they would be put to good use. How lovely on these lit glasses with a ribbon. Just perfect. Such sweet angels and how you used them on the previous projects....gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige creaties Godelieve!!
    Mij hoef je niet bij de deelnemers te voegen ik heb ze reeds in mijn verzameling, maar toch leuk dat je zo'n mooie stempels wil weg schenken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo sfeervol die lichtjes!
    En zo als altijd weer zo mooi op de foto gezet. Mijn complimenten daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. What a very clever idea! Those angels are beautiful & I love all the different ways in which you've used them :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Godelieve,
    Ik blijf het herhalen: jouw foto's zijn prachtig! Je werkjes (als ik ze allemaal even zo mag noemen - in positieve zin!) zijn super super!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I love your shrink plastic angels! I too visit your blog every day and always find such wonderful inspiration - I wish I was able to create every day like you! Thank you for the chance of winning these lovely angel stamps.
    Lynn Wild.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. You are always inspirational! I have a little collection of jars of my own now - ready to fulfill a new purpose when i get done with them :) Thanks for the chance to win some of those fabulous Art Journey stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hoi godelieve,

    ik reageer nooit, maar als ik de pc aanzet dan ben je 1 van de eerste die ik bezoek...het is zo mooi wat je allemaal maakt!! super gewoon en knap ook dat je dat elke dag maar weer doet...maak nog vele mooie dingen ..ik ben vast niet de enige die elke dag kijkt :)

    groetjes,
    annemarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat zit jij toch vol ideetjes.
    Heb nog een hoop achterstand met dingen die ik, na het zien van jouw blog nog wil maken.
    Ik doe graag mee met de verloting van de engeltjes set.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super uitgewerkt Godelieve! Je hebt altijd van die leuke ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Erg schattig die lichtjes. Een perfect voorbeeld van hoe simpel je iets in een echte sfeermaker kan omtoveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel erg leuke theelichthouders Godelieve! Ik heb ook ooit eens krimpfolie gekocht, maar ik heb er nog nooit mee gewerkt: eigenlijk zonde wanneer ik dit leuke idee zie. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  42. kom hier per toeval langs en zie deze prachtige engeltjes, zo schattig!
    Mag ik alsjeblieft een gokje wagen voor de stempels, ze zijn zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een geweldig leuk idee! Prachtig ontworpen en prachtig gemaakt! Natuurlijk wil ik graag meedoen met deze kans om de mooie stempels te winnen :) En die potjes ... echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw, die theelichtjes zijn prachtig ! En die stempeltjes zijn zo schattig, en nee, ik heb ze nog niet, dus ik waag ook mijn kans.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Thank you very much for the inspirations for using my angel stamps. I love reading your blog.
    Liebe Grüsse Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Die theelicht houders geven inspiratie.
    Ik heb er ook zo ongeveer.

    Dank je wel.

    Grts,
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ha, ik word nummer 50 (is ook mijn aanstaande leeftijd!!)in de rij.

    Wat zal ik zeggen, je hele blog is inspirerend, en ik blijf me verbazen over je veelzijdigheid (al is het niet allemaal mijn smaak, maar dat hoeft natuurlijk ook niet)!

    Nu weer deze glazen potjes, prachtig!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Yet another example of your super talents Godelieve. Thanks for the inspiration every day!

    stampbee

    BeantwoordenVerwijderen
  49. I love the tealights. The SP angels are a great idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Love the angel stamps and all the imaginative ways you have used them,the tea light holders are so pretty

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Thanks all!! The winner is announced HERE

    Dankjewel iedereen!! De winnaar is HIER bekendgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat zijn deze lief zeg !
    Heb niet dezelfde engeltjes maar ik ga toch proberen zoiets moois te maken .
    ♥Rini♥

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.