dinsdag, november 29, 2011

Clock - Silent Night

Tim's clock has just the right size to use on a cd.
I printed Silent Night sheet music (freebie found via Pinterest.com), and glued it onto a cd using bookbinding glue.  Inked the edges with Distress Ink #Vintage Photo.
Holly punch and peppercorns are used to add a festive touch for the holidays.
Tim's klok past precies op een cd.
Bladmuziek van Stille Nacht (freebie gevonden via Pinterest.com) geprint en op een cd geplakt met boekbinderslijm.  De randen gesponst met Distress Inkt #Vintage Photo.
Hulstponsje en peperbolletjes opgeplakt.


Sizzix - Tim Holtz Alterations Bigz Die - Weathered Clock
Distress Ink #Vintage Photo

20 opmerkingen:

  1. Wat is dit schitterend Godelieve. En wat gaaf de klok precies op een CD. Prqcht creatie.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat mooi!!!! en erg leuk dat hij precies op een cd past...laat ik die stans nu net vorige week gekocht hebben...meteeen een idee voor de kerstkaarten dit jaar...mag dat???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan en wat een leuk idee !Bedankt voor de info !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eeek, I've never thought of using peppercorns!! what a brilliant idea!! thanks so much - love your clock - love all your creativity!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful idea- love the sheet music here!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk bedacht: het liedje, de klok, de cd, de peperbolletjes. Hele mooie kaart en weeral zo'n leuke foto ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk idee ! Heel mooi gemaakt !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lady you are a crafting godess!!! Everyday your emails amaze me, this one knocked me off my chair!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful Idea Godlieve. Just lovely!
    x Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very clever! How great that it fit so well on a cd. TFS!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a clever and unique 'card'. Great the way the clock fits on a CD! Very cute.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Godelieve,
    ik heb geprobeerd om dat vel baldmuziek van stille nacht te copiëren,
    maar het lukt me niet.
    eerst werd een ww voor yahoo gevraagd, ....ik heb geen facebook of twitter.
    zou je me kunnen uitleggen hoe dat printerest werkt?
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind nergens een email adres van je, je mag me altijd mailen als je een vraag hebt.
      Als je op pinterest op de foto klikt, kom je op Flickr. Daar kan je boven de foto op "actions" klikken, dan op "view all sizes", daar kan je de foto downloaden.

      Verwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.