vrijdag, januari 20, 2012

Stamp Carving 101 - Interlocking stamps

Lesson 2 in Julie's Stamp Carving 101 class is about interlocking stamps.
It was fun, and quite easy to do. I'm sure it will become tougher soon.
I stamped with Archival Ink #Jet Black and Hero Hues #Snow.

Les 2 in Julie's Stamp Carving 101 cursus gaat over in elkaar grijpende stempels.
't Was leuk om deze blokjes te gutsen, en niet moeilijk. Maar dat zal binnenkort wel veranderen.
Gestempeld met Archival inkt #Jet Black en Hero Hues #Snow.

Stamps:
Stampers Annymous (quote)
Hand carved interlocking stamps by me

Kraft tag: Ranger Inkssentials


Stamp Carving 101

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tag, en wat een wijsheid, heel mooi gedaan!!! simpele stempels met een verrassend mooi resultaat!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze ook, het lijkt me een echte leuke cursus, jullie beide maken er ooktelkens een mooie kaart mee. Deze tag is ook weer helemaal super! Fijn weekend Godelive

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, Godelieve! Ik moet nog beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk. had ik maar iets meer tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat vind ik toch zo'n mooie tekst (ik heb 'm al eens van je 'geleend' en op een schilderwerk gebruikt).
    Wat een leuk idee om stempels te maken die 'in elkaar' passen! Jouw stempelvoorbeelden doen me echt twijfelen hoor, wel/niet/wel/niet/etc met de cursus mee gaan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad leuk deze stempel! Er zijn veel dingen mogelijk met dit thema! Mooie tag ook, zou een tagboekje kunnen worden na afloop van de cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love all the hand carved stamps you have created so far!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi...Tekst: prachtig!
    Die in elkaar grijpende: erg leuk!
    Tag : Mooi!
    Goede zondag,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie combinatie: dat karton met die kleuren
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The bold stamps make me think of Africa! Great tag, love the combination of colours with the kraft stock.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.