vrijdag, december 07, 2012

Carving Stamps

Early this year Anneke and I took the online Stamp Carving 101 class by Julie Fei-Fan Balzer.
I love carving stamps.  Here are most of the stamps I carved so far.  Below are links to the blogposts.


Begin van dit jaar volgde ik samen met Anneke de online lessen Stamp Carving 101 van Julie Fei-Fan Balzer.  Ik vind het nog steeds heel leuk om te doen.  Op de foto zie je een aantal van de stempels die ik dit jaar maakte, en hieronder de links naar elk afzonderlijk blogbericht.




17 opmerkingen:

  1. Echt leuk om al je stempels bij elkaar te zien.
    Wat heb je er al veel gemaakt.
    Ik moet nog verder werken aan de class, maar heb van de week voor een andere class wel een sneeuwvlok stempel gemaakt, zo leuk om te doen.
    Nu nog een keer al mijn stempels in een mooi boekje zetten net als Anneke en jij gedaan hebben.

    Groetjes van Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, you have made yourself a really nice collection of stamps! Your Bird stamp is so cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig al dit fantastische werk bij elkaar te zien. Het is inderdaad zo leuk zelf stempels te maken. Je hebt een schitterende verzameling en wat een werk al die linken maar SUPER.
    fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely. Your images inspire me to start carving my own again.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn zo gaaf geworden. leuk om ze allemaal bij elkaar te zien, daar heb je een mooie verzameling aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blijven 'steken' na de laatste les maar jij doet gezwind verder. Je kan het ook zo goed! Wat een mooie collectie heb je al bij elkaar gekerfd! Je maakte er een hele mooie foto van, wow! En dat linken overzicht is ook super natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I've been admiring all of your carved stamps, but I haven't always commented. I was going to go back and do a search for them so I could see them all again, and here you've done that for me. I even see a couple that I missed. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You are an amazing stamp carver - I'm sure Julie is super proud of you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh prachtig, ik zou er meteen willen bestellen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je al een een geweldig mooie verzameling met zelf gemaakte stempels! Heel leuk om te zien. Dank voor je overzicht met links, heel leuk en bruikbaar, en aanstekelijk om die cursus ook te willen gaan doen!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een unieke Collectie heb je gemaakt met handgekerfde stempels..!!! Echt Uniek.. ;

    Je hebt het ook allemaal zo mooi in beeld gebracht en natuurlijk dat overzicht met elke stempel apart is werkelijk subliem!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your stamps have all been fabulous Godelieve! You really have mastered the art. I couldn't choose my favourite but the photo to stamp flower is just lovely - but I really like the geometrics too.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fantastic and fabulous collection! I love all the stamps you've made. I really have to finish the class and get carving.Thanks for all the links, it's lovely to see them all together - lots and lots of inspiration :) TFS
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuke stempels!
    Maakt u de stempels alleen voor u zelf als hobby? of verkoopt u deze stempels ook voor de wederverkoop?
    (De Stempelplaats is een webwinkel van onder andere hobbystempels)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Oorspronkelijk maakte ik de stempels voor mezelf. Maar ik werd gecontacteerd door een bedrijf dat er al een aantal van mijn hand uitbracht.
      Je kan me altijd e-mailen als je meer wil weten.

      Verwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.