vrijdag, september 27, 2013

Robots

 On this card I combined the Playing Quote Stamp from Darkroom Door with Robot Filmstrips.
The quote was stamped with Archival ink on an acrylic background from my stash.

Op dit kaartje combineerde ik de Playing Quote stempel van Darkroom Door met de Robot Filmstrips.
Ik gebruikte een acrylverf achtergrond uit mijn voorraad, en stempelde er op met Archival inkt.

Darkroom Door Quote Stamp:
Playing 
I used:
Darkroom Door products:  Playing Quote Stamp, Robot Vol 2 Filmstrips
Acrylic Paint
Tim Holtz Tiny Attacher

5 opmerkingen:

  1. Een heel toepasselijke tekst Godelieve, en prachtige achtergrond ! Ja, ik hoop dat wij nog hééél lang mogen 'spelen' (met onze stempels enz... ) Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie match, tekst en robots! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige combinatie Godelieve. Zier er weer super uit
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een leuke stoere kaart Godelieve.. Ik zie liever je fijnere werk.. maar dit is ook heel leuk om te zien dat je dit ook kan!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.