donderdag, oktober 17, 2013

Silhouette Bird

 A quick card, made with a gelli print background.  I will add a sentiment later.
Snel een kaartje gemaakt met een gelli print als achtergrond.  Tekst komt er later bij.

 Today I chose this sheet from my pile of black gelli prints.
Vandaag plukte ik dit vel uit mijn stapeltje zwarte gelli prints.

Colored it with Distress Ink on my craftsheet.
Met Distress inkt gekleurd op mijn craftsheet.

I stamped Darkroom Door's French Script Background with Archival ink and added Sizzix bird on a branch, cut from black cardstock.
De French Script achtergrondstempel van Darkroom Door met Archival inkt afgedrukt, en de vogel op een tak van Sizzix uit zwart kaartkarton gestanst.

So far I used 3 sheets from these black & white prints.  I'm planning to use them all :)
Al 3 stuks gebruikt uit mijn stapeltje zwart-wit prints.  Ik ben van plan om ze allemaal te gebruiken.

I used:
Gelli Plate
The Crafter's Workshop stencil:  Mini Hexagons 
Acrylic paint:  Talens Amsterdam
Darkroom Door Background Stamp:  French Script
Archival Ink #Fern Green
Distress Inkpads
Sizzix Tim Holtz Alterations Die #Bird Branch
White pen


19 opmerkingen:

  1. In 1 woord: SCHITTERT!!

    groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi geworden, zo'n zwart/wit/grijs vel kleur geven met inkt. Heel mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie kaart is dit geworden.. ik ben ook weg van deze kleuren.. Ik had nooit gedacht dat je een zwart wit achtegrond zo mooi om zou kunnen zetten naar zo iets kleurrijks.. geweldig !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtig werkje en een schitterende achtergrond !
    Groetjes
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ... what a gorgeous card. I love the colors you chose and the light script you used to work with the gelli print. Together it makes such a beautiful background for this card. --Mary Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Coucou Godelieve,
    Your black gelli plat prints are gorgeous and work soooo well to make your pretty cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love your card! and especially love your gelli plate prints!! those are fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht van een transformatie! Supermooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijk resultaat Godelieve...het silhouet komt prachtig uit tegen deze mooie achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your Gelli print background, I 'need' that stencil :) Beautiful colours and the die cut looks great with the print. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeer mooi hoe je van een zwarte print een kleurige maakte! Leuk idee!!
    Het is een prachtig kaartje geworden!!
    Je zwarte prints zijn trouwens supermooi!!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fab card, love your Gelli background !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig en wat een schitterend kleuren. Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zooooooo gaaf. Ik zie dat jij Talens verf gebruikt. Mijn verf is steeds zo snel droog ondanks dat speciale spul wat ik er bij gooi. Zondag heb ik een workshop van Andy Skinner (yeah!!!!!!) daar zal ik ook wel horen welke verf iedereen gebruikt.Maar ik moet eerlijk zeggen, op de kleur zwart zou ik zelf niet gekomen zijn. En om hem vervolgens zo te bewerken al helemaal niet. Superleuk!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love all those blk & wht bkgrds.....looks great with added color!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The silhouette bird looks great against the coloured gelli print.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, what a difference from black n white to colour. I love the prints and what you're doing with them. Super card!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, prachtig !! Goed idee, die zwarte gelli prints, en ze worden super mooi met kleuren. Mooie vogel ook. Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.