zondag, oktober 06, 2013

Sunday Scraps - 237

As usual on Sundays, something made of scraps.
The stamped tag ended up in my box of scraps a while ago because I dropped the lines stamp on the tag, hence the double lines at an angle :)
Zoals gewoonlijk op zondag, weer iets gemaakt met restjes.
Het gestempelde label kwam een tijdje geleden in de restjesdoos terecht, omdat ik er de lijntjesstempel op had laten vallen, waar door die er dubbel en schuin op stonden.  Maar vandaag vond ik dat niet erg :)

I used:
Darkroom Door stamps:  Tags, Calendar, Simply circles
Archival inkad:  Cobalt
Memory Box die: Tiny Village
White gelpen

13 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie vind ik dit Godelieve!
    Die Tiny village die en de lijntjesstempel zijn echt leuk!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jouw creatieve geest weet overal wat op te vinden :) Heel mooi label, ook de blauw- en bruintinten samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fab tag Godelieve, love the little houses.Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleuren samen! Heel mooi die mini huisjes. Supermooi label. Sinds vandaag heb ik nog meer respect voor je scrapkaarten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal super deze tag van restjes :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is deze tag weer ontzettend mooi geworden Godelieve.. hoe je de bovenkant hebt afgewerkt vind ik bijzonder mooi! en het brede lint dat je opzij hebt verwerkt vind ik prachtig ! Goed gedaan !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie combi; toffe witte lijntjes en blauw randje maken het stijlvol af !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige tag, leuk die kleine huisjes!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love coming to your blog~it inspires me every time. I got my bird stamps, I mean your bird stamps in. can't wait to play with them. Great post!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.