vrijdag, augustus 22, 2014

Spiral Flowers and Doodles

 I picked a background from my stash, made with an inky paper towel and gel medium.
Stamped the Spiral Flowers and added doodles.
Een achtergrond uit mijn voorraad genomen, gemaakt met een stuk keukenpapier en gel medium.
Spiral Flowers er op gestempeld en erbij gedoodled.

 Embossed in the Cuttlebug.
Door de Cuttlebug gehaald om de stipjes te embossen.


I used:
Darkroom Door stamps:  Spiral Flowers, Wings
Inkpads:  StazOn Jet Black,  Archival Jet Black
Black pen
Glue Dots 

9 opmerkingen:

  1. Oh fabulous. Great idea to stamp colour and then emboss.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great way to use up a paper towel ! Love the doodling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zomaar een vrolijk en kleurig landschapje getoverd.... uit een gevlekt stukje keukenpapier! Klasse! Ik vind het supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk en kleurrijk, leuk!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry voor mijn late reactie, maar dit is weer zo prachtig, en dat met keukenpapier !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje en wat een idee. Dus nu nmijn keukenpapierresten bewaren en ik heb al zo veel "rommel" Hier kan ik echter niet omheen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.