maandag, augustus 18, 2014

Tiny Gift Boxes

 I don't often use patterned paper, but when I saw these tiny boxes (CLICK) I wanted to make some :)
Ik gebruik niet vaak gedessineerd papier, maar toen ik deze doosjes zag (KLIK) wou ik er meteen een paar maken :)

 They are made from 6" x 6" paper, using the Envelope Punch Board from WeR memory keepers.  Quick & Easy.
Ik gebruikte papier van 15 x 15 cm, en het Envelope Punch Board van WeR memory keepers.  Zo klaar!

I attached a tiny label, stamped with Archival Ink
Een labeltje erbij gestempeld met Archival inkt.

I used:
Echo Park 6x6 Paper Pad Winter Wishes #WW39023
Envelope Punch Board WeR memory keepers
Archival Ink #Watering Can
Hero Arts stamp: LL953 Christmas Dots
EK Success Punch
May Arts Jute

8 opmerkingen:

  1. Een goeie reden om mijn Punch Board eens uit de verpakking te halen na ....maanden :)
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are such cute little boxes! I think I may have to invest in one of those envelope punch boards.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave doosjes, het wordt al een beetje winter met dit papier en de stempeltjes die je gebruikte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hooray!! I've already got a board :) That's me happy for the weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke doosjes!
    Handig ding hè, die envelope punch.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.