donderdag, mei 07, 2015

Garden Greetings - Carnation

 Carnations!  Seeing this stamp I can almost smell them!  Brings back memories of my parents' flower shop.
Anjers!  Als ik deze stempel zie ruik ik ze!  Ze herinneren me aan de bloemenwinkel van mijn ouders.

 I stamped them with these Distress Paints onto a background from my stash.
Een achtergrondje uit mijn voorraad gevist en daar de bloemen op afgedrukt met Distress Paints.

The carnation stamp made me buy this stamps set.
Deze stempelset kocht ik eigenlijk voor die anjerstempel :)

Darkroom Door Rubber Stamps set:  Garden Greetings

A bit of stitching keeps the stems in place.
De stengels vastgezet met stiksels.

I used:
Darkroom Door stamps:  Garden Greetings Set
Distress Paints:  Forest Moss, Victorian Velvet
Sewing machine
Twine

8 opmerkingen:

  1. Great card and I agree the smell of carnations is so gorgeous and deep !! Bet that shop smelled very 'green' !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I had no idea that your parents owned a florist..... snap, me too, up until I started a family. I miss it tremendously & once I sold my 2 shops my fingers were bored which is how my stamping addiction came about. Stunning card & beautiful carnations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuke kaart, echt heel mooi!
    Als je ze met de ogen dicht kunt ruiken zijn er heel zeker veel van deze anjers door jouw handen gegaan vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love your color choices! looks gorgeous! The stitching is a added plus:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Leuke kleurencombinatie ook.

    Gr.GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, en het zijn inderdaad prachtige, geurende bloemen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah, that explains your vast knowledge of plants and flowers! I love the carnation, great colour combination. I have this set but never really noticed the carnation stamp - the rose and tulip are my favourites. Time to get that set out again :)
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.