woensdag, mei 20, 2015

Inspiration Wednesday - #10

Another spread in my Inspiration Wednesday art journal.  I'm taking Donna Downey's online classes with my stamping friend Anneke.  Anneke's version of IW#10 is HERE
Weer een spread klaar in mijn Inspiration Wednesday art journal.  Samen met mijn stempelmaatje Anneke volg ik de online lesjes van Donna Downey.  Anneke's versie kan je HIER zien

It is a messy spread again, a collage made with clothes labels, tape, corrugated cardboard, tissue paper, paper doily, calendar pages, ...

Het is weer een rommelige spread geworden.  Een collage gemaakt met kledinglabels, tape, ribkarton, tissuepapier, taartkantje, oude kalender, ...

Layers of heavy gel medium, gesso and acrylic paint.
Laagjes van heavy gel medium, gesso en acrylverf.

Stencils and acrylic paint were used to do the circles and words.
Voor de rondjes en tekst werden stencils en acrylverf gebruikt.


I used:
Heavy gel medium Talens Amsterdam
Gesso Talens Amsterdam
Acrylic paint:  Paper Artsy Chalk & Bora Bora;  Talens Amsterdam
Donna Downey Signature Stencils:  Dandelion Pods DD-042, Find Balance DD-046
Tape

9 opmerkingen:

  1. Door die blauwe accenten is jouw spread toch wel vrolijker geworden dan de mijne :)
    Ik zie mooie dingen op de achtergrond, mooie textuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really like the idea of all the different collage pieces

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely colours and textures - looks so tactile, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaa deze is ook prachtig ( ik was net bij Anneke)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net die van Anneke bewonderend maar deze mag er ook zijn zeg. Wat vind ik dit toch mooi.
    Jullie zijn allebei erg inspirerend voor mij.
    Ik hoop ook eens zo iets moois te kunnen laten zien maar ik ben nu aan het oefenen met mijn pas aangeschafte gelliplate en maak langzaam vorderingen.
    Groetjes en een fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat tof ! En je geeft me weer inspiratie, om nog meer spulletjes te gebruiken, super mooi gedaan ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty. I like all the textures in the background. The blue makes it vibrant and fresh. Great page, you certainly are having fun with this course!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.