zondag, september 13, 2015

Sunday Scraps - 328

 Punched out circles and flowers, arranged as a Christmas tree.  I started making this card for last Sunday's blogpost, but it was a bit more work than I expected :)
Met geponste rondjes en bloemen een kerstboom gevormd.  De kaart was eigenlijk voor het blogbericht van vorige zondag bedoeld, maar het was toch iets meer werk dan ik dacht :)

 Some of the punches I used.
Onder andere deze ponsen gebruikt.

The vellum shapes are embossed in the Cuttlebug.
De vellum stansjes door de Cuttlebug gedraaid.

 Silver beads
Zilverkleurige kraaltjes opgenaaid.

 Dutch words (Merry Christmas)
En een oud tekststempeltje opgediept.

Unfortunately a blurry shot of my scraps.
Helaas een wazige foto, maar ik kan ze niet overdoen.

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

14 opmerkingen:

  1. Guten Morgen...
    das ist ein tolles, originelles Kunstwerk.
    Ich finde dies Idee zum Stanzen für einen Weihnachtsbaum großes Kino.
    Einfach klasse!

    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Ik weet nooit zo goed wat ik met mijn vellum moet doen, maar dit is wel een leuk idee. Het bevestigen van die kraaltjes lijkt me erg veel werk maar het maakt het wel helemaal af. Dank weer voor de inspiratie!!
    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well this is totally fabulous, fantastic, stupendous, amazing and utterly outstanding...and I'm off to copy it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Que lindo,posso copiar? Bom domingo.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dit is gaaf...een plaatje en ik geloof inderdaad wel dat er wat tijd in gaat zitten...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Looks fab! So colourful and jolly! What a great idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh prachtig ! Weer een leuk idee om restjes te verwerken, maar er kruipt zeker wat tijd in. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.