donderdag, september 17, 2015

Darkroom Door ATC Swap - Stitched Up

 The ATCs I made for Darkroom Door's "Stitched Up" Swap are on their way to Australia.  I already showed how I did the backgrounds HERE

 De ATCs die ik maakte voor de "Stitched Up" Swap van Darkroom Door zijn onderweg naar Australië.  Hoe ik de achtergrondjes maakte toonde ik HIER al.

 I decided to combine a favorite technique, heat embossing on vellum, with the stitches theme.

 Een favoriete techniek, heat embossing op vellum, gecombineerd met het thema steekjes.

"Love" from the Hearts stamp set was stamped with Archival ink.  I pierced holes and used embroidery floss to do the stitches.

"Love" uit de Hearts stempelset afgedrukt met Archival inkt, gaatjes geprikt en met borduurgaren de steekjes gemaakt.

On the back more stitches and my terrible handwriting.
Op de achterkant nog meer steekjes.  Ik probeer al jarenlang mijn handschrift te verbeteren, zonder succes.


I used:
Darkroom Door stamps:  Hearts set,  Stitched Christmas set,  Tags set, Grid Background
Distress Inkpads
Archival Inkpad Jet Black
Versamark Inkpad
White embossing powder
Vellum
Embroidery Floss

*****
The theme for October's ATC Swap is "Wooden",  I have an idea already...
Volgende maand is het theme voor de ATC swap "Wooden", er zit al een idee in mijn hoofd...

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg mooi geworden. Heel fris dat wit bij het groen. En je handschrift verbeteren? Ik probeer dat ook al jaaaaaren, maar is nooit naar mijn zin dus misschien moeten we het maar gewoon accepteren.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh wat zijn ze prachtig geworden Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how you've stitched those pretty hearts to each ATC... very clever, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die mooie achtergrondjes heb je super gecombineerd met het tere wit van de harten. Die steekjes zijn er prachtig bij! En met je handschrift is volgens mij niks mis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige dat fragiele vellumhart op die knallende achtergrond ! Enne je handschrift....vind ik prachtig, niks aan veranderen ( kan alles goed lezen ) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love these. Really like the stitching over the stamping & how it doubles up to attach the hearts on

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig gedaan, en zoveel keren, super ! Mooie kleuren, leuk die handwerk tekst ! Ik kan je handschrift prima lezen hoor, helemaal OKE voor mij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.