dinsdag, november 29, 2016

Mini Gift Box

I folded a bunch of mini gift boxes, inspired by THIS on Instagram
Een aantal mini kadodoosjes gevouwen.  Inspiratie vond ik HIER op Instagram.

On the Instagram video a CD was used to make a template.  Mine are a bit smaller, so I could use some of my 6x6 papers.
In het Instagram filmpje wordt een CD gebruikt om het patroon te maken.  Ik maakte het iets kleiner, zo kon ik een blokje winterpapier gebruiken uit mijn voorraad.

I used a punch to cut the tags.
Labeltjes geponst uit hetzelfde papier.



I used:
Echo Park double sided paper Winter Wishes
Punch

11 opmerkingen:

  1. O que ter dentro???? Lindo.Beijo Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk voor kleine kadootjes. Je gebruikte mooie papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Godelieve :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtige doosjes, heel tof om resten papier te verwerken ! Bedankt voor de template ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke doosjes en mooi uitgevoerd. Bedabkt voor de template ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, gorgeous little boxes! I love how you made them. Great paper! Thanks for the template, these are super for small Christmas gifts.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel tof! wat gebruik je om de plooitjes te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daarvoor gebruikte ik een muismatje en embossingpen.

      Verwijderen
    2. heel erg bedankt! Dit ga ik ook eens uitproberen :-)

      Verwijderen
  8. Heel leuk! Dat ideetje had ik ook eens gepind. Jouw uitvoering is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.