zondag, februari 26, 2017

Sunday Scraps - 379

 As usual on Sundays, a card I made with scraps and left over pieces.  The background was left over after punching circles for  these ATCs.  
Zoals meestal op zondag, maakte ik weer iets met restjes.  De achtergrond voor deze kaart had ik over nadat ik een tijdje geleden rondjes had geponst voor deze ATCs.

 The book paper was already covered with gesso.  I punched circles and stamped with Archival inks.
Op het boekpapier zat al een laagje gesso.  Ik ponste er rondjes uit en stempelde met Archival inkten.

 These Darkroom Door stamps were used to fill the circles.
Stempels uit deze Darkroom Door sets gebruikt om de rondjes te bestempelen.

Scraps!

I used:
Proficiat:  Maryse Carrier
Gesso:  Talens Amsterdam
Archival Inkpads: Manganese Blue, Dandelion, Leaf Green
Background from this blogpost
Circle Punch
Tim Holtz Bigz Die:  Tag & Bookplates

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

12 opmerkingen:

  1. Op de laatste foto zie ik dat je het achtergrondje hebt gebruikt waaruit je de rondjes hebt geponst.....dat noem ik nog eens restjes gebruiken!!
    Weer een heeeele mooie kaart.
    De kleuren van de afbeeldingen in de rondjes en de achtergrond zijn echt heel mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en supergaaf dat je elke keer weer met restjes kunt maken. Ik vind deze echt prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card made me smile today, with its lovely bright spring colours. The stamps fit into the circles perfectly, love this idea. Have a great day. Regards Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniaal gevonden om die "gaten" nog te gebruiken!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat slim om de rondjes op deze manier uit te ponsen zodat je het reststuk nog kunt gebruiken, helemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in prachtige kleuren ! Tof effect van de letters van het boek die nog half zichtbaar zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, weer een supertoffe kaart met restjes, prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk restje waar je een hele mooie kaart van maakte!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.