zondag, februari 19, 2017

Winner - Fine Butterflies

And the winner of the Fine Butterflies stamp set is...
En wie heeft de Fine Butterflies stempelset gewonnen...


Congratulations!  
Gefeliciteerd!
Stuur je mij aub jouw adres?  Dan komen de vlinders zo snel mogelijk naar je toe.

*****
Thanks everyone for the nice comments!  Loved reading them.  
Keep an eye on my blog, as I have a set of the Fine Flowers Vol 2 to give away soon.
Dankjewel iedereen voor de leuke reacties.  Tof om te lezen.  
Hou de blog in 't oog, want ik heb nog een set Fine Flowers Vol 2 om binnenkort weg te geven.

7 opmerkingen:

  1. Yes ! Ik heb gewonnen ! Geweldig ! Ik stuur je mijn adres via mail.
    Groetjes en bedankt, Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik heb deze gemist...en ga je blog nu extra goed in de gaten houden. Lief dat je deze weggevers weggeeft en gefeliciteerd Annick.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Annick! Veel plezier met de set!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Annick! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats to the winner. This looks like a lovely new set, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte proficiat Annick en veel stempelplezier ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.