donderdag, februari 16, 2017

Work in Progress

 I have this "To finish" box in my craft room.  That's where I found a ziplock bag with these Gothic Arches I made long ago.  I think I finally have an idea to bind them... I hope it works :)

In mijn hobbyhok staat een doos met dingen die nog verder afgewerkt moeten.  Onder andere een zakje met deze Gothic Arches die ik jaren geleden maakte.  Ik denk dat ik eindelijk een idee heb hoe ik ze in een boekje ga verwerken.  Hopelijk gaat dat lukken.

******
ETA:
See the finished booklet >HERE<
Het boekje is klaar, je kan het >HIER< zien

12 opmerkingen:

  1. Verbaasd kijk ik naar je blogbericht en denk: hmm...dit (de plaatjes!) vind ik niet zo mooi. Volgens mij de allereerste keer dat ik dit bij je schrijf. De techniek maakt me wel nieuwsgierig.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Smaken verschillen Petra. Je kan niet alles mooi vinden, dat is ok :)
      Anderen vinden het misschien wel iets, de foto werd in ieder geval al vaak gepind HIER

      Verwijderen
    2. Zie nu pas je reactie..Als hij al vaak gepint word vinden anderen 'm wel heeeel mooi.

      Ik zit hier nu om te lachen...mijn allereerste keer dat ik iets niet mooi vind van je. Kun je nagaan..ben een echt grote fan van je ;-)

      Lieve groet, Petra

      Verwijderen
  2. Wonderful wee pieces of art. Love every one I could see :) I hope your binding works as well. thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, can't wait to see the finished result, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat apart, heel anders dan wat we meestal bij je zien! Ben benieuwd naar het eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Benieuwd naar het resultaat; succes met de binding !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaat mooi worden, als alles gebundeld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig al die vensters met kunstige ontwerpen, super mooi gaat je boekje worden!!!

    Groetjes en fijn weekend!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi. Soms moet je zo lang op iets broeden voordat het idee komt! Herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love those arches, they are gorgeous! Looking forward to seeing what you do with them.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.