donderdag, april 20, 2017

New Adventure

Here's a card I made with a new Eclectic Stamp from Darkroom Door:  Sitting Cat.
The cat was stamped with Archival Ink Orange Blossom.  To stamp the flowers I used Archival Ink Forget-Me- Not and Jet Black.
I masked the cat and flowers before I stamped the fence, using Archival Ink Tree Branch.  
I watercolored the cat and fence with Distress Ink Frayed Burlap.

Een kaartje met een nieuwe Eclectic stempel van Darkroom Door:  Sitting Cat.
De kat werd gestempeld met Archival Inkt Orange Blossom.  Voor de bloemen gebruikte ik Archival Inkt Forget-Me-Not en Jet Black.  Om het hek te kunnen stempelen bedekte ik de kat en de bloemen eerst met een maskertje.
De kat en het hek kleurde ik in met Distress Inkt Frayed Burlap.

To watercolor the background I used these Distress Inks.
Met deze Distress Inkten en een penseel kleurde ik de achtergrond

To get more vibrant colors I used Distress Crayons.
Waar ik levendiger kleuren wou gebruikte ik Distress Crayons.

I added Enamel Accents to the flowers.
De bloemetjes kregen een dotje Enamel Accents.

I added texture to the blue sky using the Stone Background stamp using Archival Ink Forget-Me-Not.  Words are from the Wild Africa Vol 1 set.
Textuur aangebracht in de blauwe lucht door de Stone achtergrondstempel af te drukken met Archival inkt Forget-Me-Not en een tekst uit de Wild Africa Vol 1 set erbij gestempeld.

I used:
Darkroom Door Eclectic Stamp:  Sitting Cat
Darkroom Door Background Stamp: Stone
Darkroom Door Stamp Sets:  Full Bloom Vol 2, Gardening Vol 2, Wild Africa Vol 1
Archival Inkpads: Orange Blossom, Tree Branch, Forget-Me-Not, Jet Black
Distress Inkpads:  Frayed Burlap, Broken China, Mowed Lawn
Distress Crayons
Enamel Accents

3 opmerkingen:

  1. Cute cat and card! The flowers really pop with the enamel accents. :)
    Regards Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart, die kat is heel mooi, en de bloemetjes ook ! Ja, voor een (buiten-)kat is elke dag een nieuw avontuur ! :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie poes, leuk gecombineerd met het tuinhekje. En de crayons maken het af. Leuke bloemetjes ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.