dinsdag, januari 23, 2007

Write On -Favorite ink

After reading some entries for Write On, on several blogs about favorite inks... Strange, but my favorite ink is not really a stamping ink, but can be combined with all kind of stamping inks that I really like: Versafine, Memories, Colorbox Fluid Chalk, Distress Ink, Adirondack,... it's a liquid ink, ECOLINE, and you can read more about it if you click HERE.
Na enkele bijdragen voor Write On gelezen te hebben, moet ik toegeven dat mijn favoriete inkt in feite geen stempelinkt is, maar wel een inkt die met veel van mijn favoriete inkten gecombineerd kan worden, zoals Versafine, Memories, Colorbox Fluid Chalk, Distress Inkt, Adirondack,... Het is een vloeibare inkt, ECOLINE, en je kan er meer over lezen als je HIER klikt.

2 opmerkingen:

  1. Zo zeg.....wat een keur aan ecoline-inkten!!!!
    Wowwie, als ik die zou willen, dan moet er NOG eens een kastje bijkomen ben ik bang.
    Nou, ik hou het (voorlopig) nog maar even bij mijn voorraadje inkten.
    Maar ze zijn wel heel mooi hoor Godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé zeg wat een voorraad! Wist niet eens dat er zovelen waren ? En dan te bedenken, dat ik er ook verschillende kleuren in heb, maar hem enkel nog maar heb gebruikt om mee te schrijven (Kalligafie)... Ga één van de dagen ook eens uitproberen, want geeft knappe resultaten!!!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.