zaterdag, mei 12, 2007

Fijne dag - (Happy Day)

A card I made, using this week's sketch on 2Peas' Stamping Board. Well, I didn't follow the sketch exactely. I'll give it another go if I have time :) Stitches stamp and (Dutch) circle text stamp are new AudDesign stamps.
Een kaartje, gemaakt met de schets van deze week op het stempelforum van 2Peas. Alhoewel ze niet helemaal volgens de schets gemaakt is. Als ik tijd heb doe ik nog een nieuwe poging. Zigzag stempel en ronde tekststempel zijn nieuwe stempels van AudDesign.

More cards and projects are on her AudDesign blog for inspiration.
Nog meer kaarten en projectjes vind je op haar AudDesign Inspiratie Blog.

13 opmerkingen:

  1. Wauww, Prachtig. deze kaart verdient de grootste onderscheiding !
    Voor jou ook nog een heerlijke moederdag morgen,
    Christine
    http://blog.seniorennet.be/chrilous

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Die bloem is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is wonderful! Very simple, eye-catching and appealing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea for flower petals! Your designs are always so inspiring and happy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These colors that you are using are so eye catching and unique!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful! I love how you used ribbon to create the flower petals...very fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Godelieve je bent m'n reddende engel :-) Ik heb je idee gebruikt voor mijn moederdagkaartje... Het is de beste bloem die ik ooit zag!

    Ook voor jou een fijne moederdag morgen :-)

    p.s. ik snap de 'trackbacks' nog steeds niet, anders had ik een link naar mijn nagemaakte bloem gemaakt onderaan je bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! Love that flower, how creative!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is ADORABLE Godelieve... such a clever design...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This card is really beautiful !! Love the flower !! this is a great idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, echt heel orgineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wowwwwwwww Godelief, wat prachtig!! en met die lintjes, een super idee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.