dinsdag, augustus 23, 2011

Foam Shapes

A quick post inbetween thunderstorms...
Snel een berichtje, weer onweer op komst...

I found these foam shapes, while going through my craft supplies. I tried to stamp with them
Deze foam figuurtjes vond ik bij 't opruimen van mijn hobbyspullen. Leuk om er eens mee te stempelen :)

I combined the boy with stamps from Darkroom Door's Robots Vol 1 set and the Home Sweet Home set.
I combineerde het jongetje met stempels uit de Robots Vol 1 set en de Home Sweet Home set van Darkroom Door.

I stamped "balloons" on the girls card, using Darkroom Door's Simply Circles set.
Bij de meisjes stempelde ik ballonnen, met de Darkroom Door set Simply Circles.

Darkroom Door stamps:

*****
Email me your address if you want some of the foam shapes
Email me je adres als je wat van die foam figuurtjes zou willen.

*****
ETA: I stamped the foam shapes with Colorbox Chalk Inks.
Aanvulling: De foam figuurtjes zijn gestempeld met Colorbox Chalk Inkt.

18 opmerkingen:

  1. Wat heb je er leuke kaarten meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, these are so cute and fun! Very cheerful!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, they're so cute!
    Is it what we call 'Moosgummi' in German? And what paint did you use?
    I tried 'Moosgummi' with paint dabbers but the images didn't turn out very clearly ...
    best
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee, dit is zo leuk, gaat vast de nieuwe stempel rage worden.
    Ik ga in ieder geval wel even in mijn bakken snuffelen.
    Je weet maar nooit wat je vind.
    bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Leuke, vrolijke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes, dit is weer een hele hap inspiratie, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan! Heb je hiervoor speciale inkt gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke grappige kaartjes! Heel mooie ballonnen vind ik :) Waar opruimen al niet goed voor is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf idee Godelieve! En vrolijke kaarten als gevolg. Misschien ook nog een idee om een gaatje in één van die vormpjes te prikken en met een lintje, touwtje of iets dergelijks als een soort "bedel" aan de kaart te hangen. Ik heb zelf geen foam figuurtjes, anders waren ze nu zeker uit de kast gekomen hoor.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig idee, maar ik heb geen foam figuurtjes thuis. Mooi gedaan.
    Groetjes Marleen Berneel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Foam figuurtjes hebben wij hier ook nog liggen. Heb het wel ooit geprobeerd, maar het resultaat was lang niet zo mooi als dat van jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow - they are fabulous!! I never even thought to use the circles as balloons!! great idea! The foam stamped up really well too. Thanks for sharing this!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal geweldig! Als je nog wat in de aanbieding heb houd ik me aanbevolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Gráinne: Yes, it is "moosgummi"
    @ ScrapsEls: Ik stempelde met Colorbox Chalk inkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee!! Mooie vrolijke kaartjes heb je ervan gemaakt!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.