vrijdag, november 29, 2013

Mini Labels for Christmas

 Another set of mini labels for Christmas.
Nog een setje minilabels voor kerstmis.

 I used wax paper when I cut out some snowflakes a few day ago.
The wax paper helps to remove the paper from the die. 
Today I used the wax die cuts to do a resist technique.  I've sandwiched the wax snowflakes between the tags and ironed them with a hot iron.
Een paar dagen gelden heb ik enkele sneeuwvlokken uitgestanst.  Daarbij gebruik ik waxpapier om het papier makkelijk uit de stansjes te kunnen verwijderen.
Vandaag gebruikte ik de wax sneeuwvlokken voor een resist techniek.  Ik legde ze tussen deze mini labels en ging er met een hete strijkbout over.

 Then I colored the labels with Distress Stains.

 Daarna de labels gekleurd met Distress Stains.

I used Darkroom Door stamps,bakers twine and Viva Glitter Liner to decorate the labels.
De labels versierd met Darkroom Door stempels, bakkerstouw en Viva Glitter Liner.

I used:
Archival Ink:  Olive, Cornflower Blue
Marianne Design Dies
Viva Glitter Liner

10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze supergaaf en zo leuk op de foto gezet. Dank je wel voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk allemaal tesamen; waxpapier is me onbekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie labels ! Wat een goed idee om met de sneeuwkristallen uit waxpapier de resisttechniek toe te passen. Prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sooooo charming! Love the masked snowflake backgrounds. And the glitter liner is perfect! Great ideas!! -- Mary Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie labels voor de kerst heb je gemaakt. Erg leuk gedaan.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke labels! Super !
    En bedankt voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super effect door de wax sterren. Heel mooi stempelwerk ook en prachtige inchies. Leuk dat glitterrandje!
    Prachtige labeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof idee, super met dat wax papier ! Inmiddels heb ik het ook gekocht bij AVA, dus dat ga ik zeker eens proberen ! Dank je wel voor de tip ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.