woensdag, oktober 18, 2017

Different Colors - Gift Box

 Here's another little gift box I made, using stamps from Different Colors and an envelope punch board.
Nog een doosje gemaakt met stempels van Different Colors en een enveloppenpunchboard.

 I used Lyra water soluble crayons to color the flowers.
De bloemen ingekleurd met wateroplosbare crayons van Lyra.

After I had sent the box I noticed that I forgot to take pictures from all sides.  So I made another one.  Glad that I had written down the dimensions.

Helaas merkte ik pas na het versturen dat ik niet alle kanten gefotografeerd had.  Dus maakte ik nog snel een ander doosje.  Leuk om te maken.  Gelukkig had ik de maten genoteerd.

Papier: 21,8 x 21,8 cm
1ste vouwlijn:  4,9 cm
2de vouwlijn: 16,9 cm

Different Colors Stamps:
-S-00592 Marigold Flower
-S-00218 Inpakken & Weggeven
-S-00564 Alsjeblieft
-S-00593 a lot of circles
Inkpad:  Colorbox Fluid Chalk Charcoal
Lyra Water-soluble Crayons
Envelope Punch Board
Slot Punch
Ribbon

8 opmerkingen:

  1. Wat een pareltje om te krijgen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje!!
    wat vind jij fijn aan de lyra's in vergelijking met bv de Zigs..of Inktense of bv distress inkten?
    ik heb ze alle 3 maar pak het meeste de Inktense om aquarel mee te kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wissel gewoon graag af :) Met Lyra krijtjes heb je wel goed controle over de hoeveelheid kleur die je aanbrengt. Ik neem met een nat penseel wat kleur van het krijtje af.

      Verwijderen
    2. hoi Godelieve..ja zo gebruik ik ze ook en ook de Inktense potloden....

      Verwijderen
  3. Aan alle kanten mooi! Tof dat kijkgaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje, en zo prachtig aan alle kanten, heel mooie bloemenstempel en prachtig gekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.