dinsdag, oktober 01, 2019

Tag - Bird Life & Winner!

The yellow watercoloring on the background was already there.  I stamped the bird and birdhouse, masked them to sponge with Distress Oxide Ink and Darkroom Door stencils.  Colored pencils were used on the birdhouse and bird.  
(Winner of the stamp set is announced at the end of this blogpost)

De gele aquarelkleur zat al op de achtergrond.  Vogelhuisje en vogel gestempeld, gemaskerd om te sponzen met Distress Oxide inkten en Darkroom Door Stencils.  Kleurpotloden gebruikt op het vogelhuisje en het vogeltje.
(Onderaan dit blogbericht zie je wie de stempelset Bird Life won)

Supplies

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Bird Life, Gum Trees
Darkroom Door Small Stencil:  Sunshine
Darkroom Door Medium Stencil:  Wellbeing
Distress Oxide Inkpads:  Fossilized Amber, Bundled Sage, Weathered Wood
Archival Inkpad:  Jet Black
Caran d' Ache Colored Pencils

*****
Thanks all for the nice comments on my giveaway!
Dankjewel iedereen voor de leuke reacties bij de stempels die ik mag weggeven!

And the random winner of this stamp set is...
De willekeurige winnaar van deze stempelset is...

Sarah!
Congratulations!  Please send me your mailing address, so I can send the stamps as soon as possible!
Gefeliciteerd!  Stuur je aub jouw adres, dan komen de stempels snel naar je toe!

6 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ik maakte zo juist een vreugdesprong!
    syriander@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik te zeggen dat ik je tag heel mooi vind! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie tag is dit.
    Gefeliciteerd Sarah!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakt de mooiste dingen met die Bird Life set. Opnieuw een hele mooie tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tag, heel mooie achtergrond ! En ik ben zo blij voor Sarah, ik ken haar en ze zal er heel blij mee zijn ! Ik heb niet meegedaan, omdat ik die set al heb.. :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.