donderdag, maart 18, 2021

Darkroom Door Stamp - Abstract 11 #3

After the cards I made with the new Abstract 11 stamp, I wanted to do a page in my 'clean up' Dyalog journal.

Na de kaartjes die ik met de nieuwe Abstract 11 stempel maakte, wou ik hem in mijn Dyalog journal gebruiken, het journal waarin ik mijn stempels en stencils na gebruik schoon maak.



I started with these pages, where I had cleaned my stencils a while ago.  
Met deze pagina's begonnen.  Zoals je kan zien, maakte ik er mijn stencils op schoon, een tijdje geleden al.

I used white gesso to tone everything down first.  Next I added Dylusions Paint on top, and used the large Wildflowers stencil.  Paint was also used to stamp the Abstract 11 stamp.  
Eerst de felle kleuren en patronen een beetje zachter gemaakt met een laagje witte gesso.  Daarna hier en daar Dylusions paint aangebracht.  De verf werd ook gebruikt om de bloemen te stencilen, en de Abstract 11 stempel af te drukken.

As a final touch I added words from the Beautiful Blooms set, and little black dots using Archival ink.
Om het geheel compleet te maken stempelde ik een tekst uit de Beautiful Blooms set, voor de zwarte stippen gebruikte ik een stencil.

I used:
Darkroom Door Stamp Set:  Beautiful Blooms
Darkroom Door Abstract Stamp:  Abstract 11
Darkroom Door Large Stencil:  Wildflowers
Darkroom Door Small Stencil:  Dots
Dylusions Paint:  Fresh Lime, Chopped Pesto, Bubblegum Pink
White Gesso:  Amsterdam
Archival Inkpad:  Jet Black
Black Pen
White Gel Pen


On the Background:
Darkroom Door Small Stencils:  Carved Leaves, Diamonds

1 opmerking:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.