maandag, augustus 09, 2021

Friendship Flowers

New Darkroom Door stencils were used on these pages in my Dyalog Insert Book.
Nieuwe stencils van Darkroom Door gebruikt bij deze pagina's in mijn Dyalog Insert Book.

I use this Dyalog journal to clean my stamps and stencils, and to pick up ink and paint.  It creates instant backgrounds.  Sometimes they are very busy, like this one.
In dit Dyalog journal maak ik mijn stempels en stencils schoon.  En ik neem er overgebleven inkt en verf mee op van mijn glasplaat.  Dat levert instant achtergronden op.  Soms vallen die druk uit, zoals deze.

These stencils were used on that busy background. 
Met deze stencils gewerkt over de achtergrond.

Archival inks work great on almost every surface.
Archival inkten doen het goed op praktisch elke ondergrond.

No more stamping was done on these pages, only stencils and inks were used.
Niets meer gestempeld op deze pagina's, enkel met stencils en inkt gewerkt.


I used:
Darkroom Door Large Stencil:  Checkered
Darkroom Door Medium Stencil:  Friendship
Darkroom Door Small Stencil:  Wildflowers
Wendy Vecchi Archival Inkpads:  Leaf Green, Night Sky, Mulberry, Poppy, Cornflower Blue, Petunia
Dylusions Dyalog Insert Book

1 opmerking:

  1. Omgetoverd tot een prachtige spread!
    Die wildflowers stencils is ook wel een hele mooie.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.