donderdag, februari 24, 2022

Chippies #7 - Macramé

The frame on this card is from Wendy Vecchi's Chippies set 'Bases and Frames' by Ranger.  I'm seeing a lot of macramé plant hangers lately, so I wanted to draw mine :)
Het lijstje op deze kaart is uit Wendy Vecchi's Chippies set 'Bases and Frames' van Ranger.  De laatste tijd zie ik overal macramé plantenhangers, ik tekende mijn eenvoudige versie :)

I used a backgrond from my stash.  I made some backgrounds a while ago, using Wendy Vecchi's Archival re-inkers.  I stamped the pot over the background, colored it with Archival ink Orange Blossom.  A stencil was used to do the little squares.
Een achtergrond uit mijn voorraad gebruikt.  Een tijdje geleden maakte ik een stapel achtergronden met Archival re-inkers van Wendy Vecchi.  De bloempot stempelde ik op de achtergrond, daarna ingekleurd met Archival inkt Orange Blossom. Met behulp van een stencil deed ik de blokjes hier en daar.

Liquid Pearls

I inked the frame with Archival inks, and added metallic rub-ons.
Het lijstje gekleurd met Archival inkten, een een laagje metallic rub-ons aangebracht.

Supplies


Wendy Vecchi supplies I used:
Make Art Chippies:  Bases and Frames
Make Art Stamp, Die & Stencil Set:  Flower Pot
Archival Re-inkers:  Goldenrod, Periwinkle, English Ivy
Archival Inkpads:  Prickly Pear, Fern Green, Orange Blossom
Liquid Pearls:  Periwinkle, Carnation Red
 
And:
Archival Inkpad:  Jet Black
Staedtler Lumocolor Permanent Pen
Metallic Rub-ons

*****
More Wendy Vecchi Chippies:

1 opmerking:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.