dinsdag, februari 12, 2008

Crazy Amigos Challenge - Fabulous 4

My entry for The Fabulous Four theme on Crazy Amigos Challenge blog is this yellow submarine ATC. Tiny photo found on the web. Background is heat emboss resist with Ecoline and Colorbox Fluid Chalk ink.

Mijn bijdrage voor het Fabulous Four thema van de Crazy Amigos is een Yellow Submarine ATC geworden. Fotootje gevonden op het internet. Achtergrond is gemaakt met de heat emboss resist techniek, Ecoline en Colorbox Fluid Chalk inkt.

justjohanna stamps: submarine, fabulous (large whimsy), circle dot background, polka dots

18 opmerkingen:

  1. Hihi, I love the submarine - that´s really fantastic ! Great ATC - WOW !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die is leuk en ook nog eens lekker speels! Zit al meteen met de song in mijn hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek hoe je dit thema hebt uitgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Holey Moley- this is so cool! I love it! The submarine is great!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    Het gaat goed met me! Ik vind het geweldig wat je hebt gedaan met de foto en de boot! Bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog!

    xxxMarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee!!!! Prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Godelieve, wat heb jij dit goed opgelost!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastische submarine! De beatles zouden dit zelf leuk gevonden hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This just makes me smile. Very clever and very well done.

    *now I have that song in my head, but that's not a bad thing at all!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very cool Godelieve. It really takes me back in time to those carefree days of my youth!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great idea, love the submarine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love it. now I will have that song in my head all day

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.