woensdag, oktober 13, 2010

Block Background - Twinkle

I wanted to try block background stamping on this card. The background is made with Distress Inks on an acrylic block. Jennifer McGuire shows it in this video. To get straight edges I have to use less water in future. I stamped the trees and words with Memento #Rich Cocoa and the stars with Distress Ink #Crushed Olive.

Blokstempelen geprobeerd op deze kaart. De achtergrond is gemaakt met Distress Inkt en een acrylblok, zoals Jennifer McGuire toont in deze video. Om rechte kantjes te krijgen moet ik voortaan wat minder water gebruiken. Bomen en tekst zijn gestempeld met Memento #Rich Cocoa, de sterren met Distress Inkt #Crushed Olive.

Stamps: Tim Holtz (trees) and Art Journey (words & stars)
Sticky Pearls: Hero Arts

25 opmerkingen:

  1. Mooi effect! Ik gebruik ook al regelmatig mijn Acrylblokken om te stempelen. Het geeft echt een leuk (bijna altijd een onvoorspelbaar) effect. Maar deze kaart vind ik echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb net bij DIOL de video bekijken, wat leuk om te doen, ik vind jou ronde kantjes wel erg leuk hoo, maar ik snap wat je bedoelde. erg mooie kaart Godelieve, ik geloof het wordt tijd dat ik ook maar eens aan kerst begin :)0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden en ik heb gister ook naar aanleiding van het filmpje het blokstempelen geprobeerd en ik ben erg enthousiast!

    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great idea - very effective background.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart! En ik vind het wel mooi dat de kantjes niet recht zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Prachtige kleuren combinatie.De video's van Jennifer zijn zeer inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke techniek!
    Je kaart is mooi met dat gegolfde randje!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful card Godelieve ! great background, love the colors you used.
    I tried this technique yesterday :)I love love it !! have a beautiful day !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou er zelf niet opkomen, om met een acrylblok te stempelen, maar daar hebben we dus Jennifer voor :) Van die video's gaan je handen toch echt jeuken!
    Juist mooi, het niet strakke randje! Ik vind die takjes onder de tekst heel mooi, heel mooie kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Godelieve.
    Ik vind het juist mooi dat de randen niet recht zijn.
    Dacht al bij mezelf.....hoe heeft ze dat nu weer voor elkaar gekregen....veel water dus. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a gorgeous Christmas card. Watched the video too....fun stuff. You edges look great....looks more like you did it with your watercolor brush than the block.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous! It just glows. I quite like the uneven edges, it adds to the effect I think. This is really beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Ik vindt het juist leuk dat de randjes niet strak zijn, geeft een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the way it turned out, and the non-straight edges look more artistic anyway!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 't is een prachtig kerstkaartje, die golfrand is gewoon een mooi accent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja inderdaad een hele leuke techniek en jouw kaart is wederom prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! This is a gorgeous card! I love the uneven edges!! Thanks so much for the link to the video!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Absolutely stunning, Godelieve!
    I watched the video last night & I fancy doing a few of these at the weekend. I have a whole week off work so must schedule some technique time!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh Godelieve,wat schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love this card - so gorgeous! And your edges look perfectly beautiful - they add to the artistry and charm of the card. Straight edges wouldn't be nearly so fabulous. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I like this technique - it might not have turned out the way you wanted it to, but I think it's very pretty! I watched all the videos, off to play now!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I think it's gorgeous, even if it didn't come out the way you planned.

    I need to go check out those videos.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart en bedankt voor de link Godelieve! Heb vanmiddag al een paar kaartjes gemaakt op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.