dinsdag, juni 15, 2010

Craft Stamper freebie

I stamped with Memories #Midnight Blue and distressed with Distress Ink #Vintage Photo on this card. The shell stamp is a freebie from Craft Stamper magazine.

Deze kaart is gestempeld met Memories #Midnight Blue en gekleurd met Distress Inkt #Vintage Photo. De schelp was een gratis stempel bij het blad Craft Stamper.

Stamps:
-Freebie from Craft Stamper #July 2010 issue (shell)
-Crafty Individuals Cl-258
Tim Holtz embossing folder, paper distresser & tiny attacher.

*****
I received a copy of Craft Stamper because I have a Sugar Lump Studios project published in this magazine, I can't show the whole piece, but here's a sneak peek:
Ik ontving dit nummer van Craft Stamper omdat er werkvan mij in staat, gestempeld met Sugar Lump Studios stempels. Ik mag het niet helemaal laten zien, maar hier is een klein stukje:

6 opmerkingen:

  1. Mooi "zee kaartje", leuk met dat netje en de nietjes! De sneak peek ziet er veelbelovend uit, ook zee zie ik.. Binnenkort valt mijn exemplaar in de bus en kan ik het uitgebreid bekijken :)
    Proficiat! Dit is een mooie kroon op je werk, zo'n publicatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That stamp is fab, must use mine !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Godelieve.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik heb me voorgenomen minder reacties achter te laten op blogs, want de tijd dat ik ervoor gebruik, gaat van mijn knutseltijd af. LOL.
    Maar dit is echt geweldig! Neem er graag even de tijd voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card!! congrats on being published, too! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love seashell cards and this is a beauty. Love the blue/brown colours.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.