zaterdag, november 12, 2011

Black & White - 78

 Adding a Christmas card to my Black and White series.
Stamps are by Darkroom Door, stamped with Ranger Archival Ink #Jet Black.
Een kerstkaartje om aan mijn zwart-wit reeks toe te voegen.
Darkroom Door stempels, afgedrukt met Ranger Archival inkt #Jet Black.

Embossed trees.

Darkroom Door stamps:

********
This card reminds me of the blogbanner I made for the Holidays last year.
Dit kaartje doet me denken aan de blogbanner die ik vorig jaar maakte voor de feestdagen.

You can see how I made it  HERE
Hoe ik die maakte kan je HIER zien.

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi gecombineerd: tekst, huisje en bomen! Leuk die embossing op de bomen. Mooie strakke kaart, super!
    Leuk om die mooie banner nog eens terug te zien. Alweer op een ideetje aan het 'broeden' voor dit jaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! Erg mooi, dat zwart wit en de embossing op de boompjes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely dimensional and textural card !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing design and great texture, gorgeous black and white card.
    Have a nice weekend,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi en erg apart met de embossing.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LOVE that background stamp AND your latest b&w card! I purchased the sentiment stamp you used on your banner last year after having seen some of your cards using it! Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Godelieve, ik sta bij jou altijd paf als ik jouw creativiteit hier kom bewonderen!
    Je blogbanner van vorig jaar kan ik me nog herinneren. Ben benieuwd hoe die van dit jaar gaat uitzien (-;
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A wonderful combination of text, houses and trees - and in black 'n white too! Very classy!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.