donderdag, augustus 07, 2014

A Peek Inside My Drawers - Inks

 It's time for another peek inside my drawers.  Here I'm storing my inks and refills.
Weer tijd om nog eens een lade te tonen tijdens het opruimen van mijn hobbyhok.  Mijn inkten en navullingen bewaar ik in deze lade.


 Permanent/waterproof acrylic inks
Watervaste acrylinkten

 More acrylic inks, another brand
Nog meer acrylinkt, van een ander merk.

 India ink, also waterproof
Zwarte watervaste inkt.

 Just in case :)
Je weet maar nooit of je dit nodig hebt :)

 Got this as a present.
Dit was een kadootje.

 I took some calligraphy classes long ago.  My pens are inside this tin.

 De pennen van mijn kalligrafielessen (lang geleden) bewaar ik in dit blikje.

 An old fountain pen.
Een oude vulpen.

 Alcohol inks, refills,... on a tray

 Een bakje vol alcohol inkten, allerlei navullingen enz.

 My good old Talens Ecoline inks.  Love to reuse the glass jars.
Mijn favoriete Talens Ecoline inkten.  Nog altijd in mooie glazen potjes zoals vroeger.  Leuk om te hergebruiken als ze leeg zijn.

 Shadow Paint, probably the same as Ecoline.
Volgens mij net dezelfde ink als Ecoline.

 Hero Arts alphabet stamps are used to stamp the label.
Een label gestempeld met Hero Arts alfabetstempeltjes.

Have to use some of these soon!
Hier moet ik binnenkort weer eens dingen uit gebruiken!

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige collectie inkten ! Kom je toe met 1 lade voor al dat moois ?? Wel tof, dat alles zo opgeruimd geraakt, bij het terug ontdekken van sommige vergeten spullen, krijg je vanzelf weer inspiratie.... En wij kunnen weer meegenieten ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om alles zo overzichtelijk bij elkaar te hebben! Je moet wel hé, wil je niet elke keer je hobbykamer op de kop moeten zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Seeing the contents of your drawers made me go and have a look in my craftroom and goodness between us we would be able to open a shop !! My motto ........... 'You can never have too much' (I'm sticking with this excuse anyway ..... how about you?).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gosh ! You are so organised. I think if I had a really good tidy I would be shocked & horrified at the amount of craft stuff I have accumulated...... best not to clear up then !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Acrylic remover, ik wist niet dat het bestond. Mooie vulpen, dateert van lang geleden zeker :)
    Prachtige collectie. Laat die inkt maar vloeien :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtverzameling ! In de kalligrafieles gebruiken wij pennen zoals die die je kado kreeg; geen navulbare.
    Weer een schuif vol schatten !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is bijna een winkeltje. En wat heb jij het mooi
    Opgeborgen. Prachtig. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhhhhh myyyyyy gowwwwd!!! WHAT a stash!!! Makes me break out in a hot sweat just looking at that drawer fulllll of gooooodies!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.