zondag, maart 18, 2012

Sunday Scraps - 161

 As usual on Sundays, I made a card with scraps and punched pieces I found on my desk.
Zoals elke zondag, weer een kaartje gemaakt met restjes en stansjes die ik op mijn tafel vond.

 Inked edges, gesso on corrugated cardboard, stitches, staples, punched flowers and circles.
Randjes gesponst, gesso op ribkarton, stiksels, nietjes, geponste bloemetjes en rondjes.

 Stampers Anonymous stamp, Ranger Archival Ink #Plum

Scraps!

Have a great Sunday!
Fijne Zondag!

12 opmerkingen:

  1. Love your Sunday Scraps, always good. You provide heaps of inspiraton on your blog - thank you as always

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geworden. Toevallig heb ik net hetzelfde gedaan als jij. Mijn bak met restanten geplunderd en er een kasrtje van gemaakt :)) fijne zondag nog, groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig wat jij toch altijd weer op zondag met je restjes maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I would love to see your desk! It always has such wonderful things for your Sunday Scraps. kk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer prachtig gedaan, ik wou dat ik ook zoveel inspiratie had ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van 'iets van niets' maak jij iets heel moois! Geef mij die restjes en ik bak er niks van! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig laartje!
    Leuk die achterkant van golfkarton met gesso!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De restjes en stansjes blijven zo mooi bij jou. Elke keer weer een schitterende creatie. Super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf het knap vinden dat je uit de restjes steeds weer iets prachtigs weet te maken!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iedere week vraag ik me weer af hoe je het toch voor elkaar krijgt van die restjes, frutsels, en alles wat er uit de restjesbak komt, zo'n mooie kaart te maken! Ook deze is weer zo mooi. Ik grut vaak in die bak hier, maar er komt nooit iets moois uit. Of misschien is mijn bak met restjes nog te klein, en moet ik er wat meer in gooien. Ik bewaar al mijn restjes bij het oorspronkelijke papier, ook die fluttig kleine stukjes. Misschien moet ik die toch eens in die restjesbak gooien, en heel misschien is er dan ook nog hoop voor me, ha ha!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.