zaterdag, maart 03, 2012

Black & White - 90

 Card #90 in my black & white series.
Kaart n°90 in mijn zwart-wit reeks.

 I used the bracket frame stamp I carved.  The cardstock is textured, I didn't expect the white spots in the stamped frame.
Mijn zelfgemaakte bracket frame stempel gebruikt.  De afdruk vertoont witte puntjes die ik niet verwacht had, door het reliëf in het kaartkarton.

 Punched flowers, embossed in the Cuttlebug, button shaped brads.
Bloemetjes geponst en door de Cuttlebug gehaald.

Martha Stewart punches

Stamps:
Bracket Frame handmade by me :)
Different Colors S-00135 Gefeliciteerd

12 opmerkingen:

  1. J'aime beaucoup cette carte également. Elle est "apparemment" simple, toute en élégance, très belle. Merci de nous l'avoir montrée.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo versierd met je favoriete bloemetjes. En wat een onverwacht mooi effect! Ik dacht al dat je er puntjes in gekerfd had :) Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The 'distressed' bracket frame is such a happy accident. I love it when these unexpected things happen. This is a stunning CAS card. I like the way the flowers with the text echo the punched flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your beautiful bracket stamp. The texture to the punch flowers in wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat blijft het toch mooi om in deze twee tinten te werken..ik vind deze weer puntgaaf! En de bracket-stempel is ook heel mooi. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love how your hand carved stamp printed out on the textured paper. The texture that you added to the flowers was a nice compliment to the texture of the card background.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like your bracket stamp and the result on the textured cardstock is very pretty :) The flowers look great and match the text well. Another great b/w clean card
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, een prachtige stempel en die witte stipjes maken het speciaal !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor de inspiratie! Ik zag gisteren je blog op het moment dat ik, snel,snel, 3 giftcards "moest" maken, waar ik een uur later mee naar een verjaardag moest. Ik ben een beetje uit de scrapperij momenteel en had 0,0 inspiratie. Ik zag je kaartje (had niet eens door dat je een stempel gebruikt had) en kon aan de slag! 2 keer een Spellbinder nr 4 Cuttelen, papiertje erachter geplakt, uit datzelfde en een contrasterend papiertje vlinders en bloemen geponst en ik was klaar. Top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, een mooie! Juist die stippeltjes maken het specialer! Leuk die verrassingen tijdens het bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.