dinsdag, maart 06, 2012

Darkroom Door - Dressmaker Card

A card, made with Darkroom Door's new Dressmaker Rubber Stamps.
I love the sewing machine stamp in this set, it looks almost the same as my mom's.
Een kaartje gemaakt met Darkroom Door's nieuwe Dressmaker stempelset.
De naaimachine in deze set ziet er bijna hetzelfde uit als die van mijn moeder.

Tim Holtz Ruler Ribbon and real snap fasteners.
Echte drukknopen gebruikt en Ruler Ribbon van Tim Holtz.

I stamped the sewing machine with Archival Ink #Plum and I used the other stamps from the set to stamp a background with Distress Ink #Pumice Stone.  
De naaimachine is met Archival inkt #Plum gestempeld, de andere stempels uit de set gebruikte ik om een achtergrond te stempelen met Distress inkt #Pumice Stone.

Darkroom Door changed the packaging recently.  The stamps come in a clear DVD size box now, and the rubber sheet already has EZ-Mount attached.  All you have to do is cut the stamps, as Rachel shows in the video below.

Darkroom Door veranderde onlangs de verpakking.  De stempels zitten nu in een doorzichtig doosje op DVD formaat, en ze zijn al op EZ-Mount geplakt.  Je moet ze alleen nog uitknippen, zoals Rachel toont in de video hieronder.

Darkroom Door stamps I used on my card:
Dressmaker Rubber Stamps
1920s Chique Rubber Stamps (quote)

Inkpads:  Archival #Plum, Distress Ink #Pumice Stone

*******



Rachel Greig's video about Darkroom Door stamps.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig de Darkroom Door stempels. Je kaart is ook geweldig, dit brengt me terug naar mijn jeugd en ik zie mijn moeder weer zo achter de trapmachine zitten. Super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart,
    doet me aan ons ma denken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze kaart zou geweldig bij me passen.
    naaien is namelijk mijn hobby.
    super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig effect dat stempelen op een gestempelde achtergrond, echt heel mooi! Het lint en de drukknoopjes zijn leuke details ook. Een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the card !! The vid is great too !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige vintage card !! Mijn moeder had ook zo'n naaimachine, brengt mooie herinneringen terug.... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a super set and such a lovely card. The plum colour goes well with cream and Kraft. I remember that Singer machine, my gran had one, it was fun to sew with. Brings bak memories...
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.