zaterdag, maart 30, 2013

Black & White - 139

 After seeing Anneke's colorful chicken cards, I wanted to make some for my black & white series.
I resized the template to make some chicks.
I kept them simple, only a bit of stamping on the wings.
Nadat ik Anneke's kleurige kippenkaarten zag, wou ik er enkele maken voor mijn zaterdagse zwart-wit reeks.  Ik verkleinde het patroon om er ook kuikentjes mee te maken.
Alles heel simpel gehouden, alleen een beetje gestempeld op de vleugels.


Art Journey stamps:  Pages

Here's a link to the TEMPLATE I found via Pinterest.
Hier is een link naar het PATROON dat ik via Pinterest vond.

24 opmerkingen:

  1. Haha, dat jij er iets speciaals van zou maken had ik wel gedacht. Wat een leuke familie! Supermooi zo in zwart/wit met dat beetje stempelwerk. Ook ten huize GT is het Pasen nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig, die kippen-familie !! Ik wens jou een heel fijne Pasen !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg leuk! Fijne paasdagen voorjou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze al in kleur bij Anneke maar ook deze in zwart-wit zijn prachtig!
    Leuk met de gestempelde vleugels.
    Mooie Paasdagen gewenst!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie versie van Anneke's kippen ; in een strak interieur zou dit de aandacht zeker trekken want ze zijn om te stelen!
    Zwart-wit op zaterdag is opnieuw een voltreffer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So fun, Godelieve! Thanks for the link!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag ze bij Anneke idd, heb zelf ook het patroontje opgeslagen. Zo leuk! Deze zwart wit serie ook! Erg leuk met de "kuikenkindertjes"!
    Ik kwam even je link halen, want je hebt me al behoorlijk lang geïnspireerd met het stempelen op woordenboek papier, en heb daar nu zelf ook een kaart mee gemaakt!
    Fijne Paas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof idee om ze in zwart/wit te maken. Hip, modern en geinig toom kippen, dat bij jou de paasshow gaat stelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh I LOVE them Godelieve - chickens are always a favourite with me and these are just so sweet and simple.... and of course in black and white they can't be bettered. Thanks for the link.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh what a super addition to your Black and White collection. I love your chickens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi Godelieve! In kleur ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had ze ook al bij Anneke gezien in kleur, superr leuk, maar deze zijn ook helemaal TOP!! Heel erg leuk. Fijn paasweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In zwart/wit zien ze er ook ontzettend gaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi die zwart/witte kippetjes!
    Leuk idee om er ook nog kleintjes bij te maken!
    Zalig Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I am in love with these . . . soooooooooooooooooooooo cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kippetjes zien er prachtig uit.
    Fijne Paasdagen,
    Ini

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn ook prachtig geworden. Altijd weer mooie projecten op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk Godelieve ! Je eigen kippenfamilie! erg leuk zo met het summiere stempelwerk.. echt weer een Black & White item van Godelieve..

    iefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuke kipjes! Wat een gezellig familie zo met de Pasen!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.