woensdag, maart 27, 2013

Thank You

 Here's a colored version of the black & white card I made last Saturday.
Een versie in kleur van de zwart-wit kaart die ik afgelopen zaterdag maakte.

I heat embossed the Thank You Word Block Stamp with WOW embossing powder, and colored the background with Distress Stains.
De Thank You Word Block stempel van Darkroom Door met WOW embossingpoeder geëmbossed, en de achtergrond met Distress Stains gekleurd.    


The flower was stamped with Ranger Archival Ink #Vermillon, and cut out.
De bloem is met Ranger Archival inkt #Vermillion gestempeld en uitgeknipt.

Darkroom Door Rubber Stamp Set:  Carved Flowers

Darkroom Door Stamps:
Carved Flowers Rubber Stamp Set
Thank You Word Block Stamp

Ranger Archival Ink #Vermillion

Helaas was deze Darkroom Door Carved Flowers stempelset bij Art Journey al snel uitverkocht, dus momenteel niet te vinden in hun webshop.

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, ik word helemaal vrolijk van die kleurenpracht. Mooi spul die stains.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaartje, vrolijk en kleurrijk
    groetjes
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook mooi, maar de zwart /wit heeft mijn voorkeur!
    Ja, vrolijk is het wel!!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook zo mooi! Gelukkig hoef ik niet te kiezen...
    Mooi materiaal trouwens, die stains.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIGE stains achtergrond, supermooie kleuren!!! Ik was al fan van die zwart/witte maar nu weet ik het niet meer..Beide varianten vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een totaal andere indruk krijg je nu in kleur!
    Die is speelser.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word helemaal vrolijk van deze mooie kaart in knalkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Totaal anders en weer bijzonder mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurige kaart! Je wordt er inderdaad vrolijk van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kleurige kaart, heel mooi !!!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vreemd hoe twee versies met dezelfde stempels zo'n verschillende uitwerking kunnen hebben.. De zwart wit versie vond ik al heel mooi.. maar deze lijkt zo anders.. maar ook weer erg mooi...

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.