donderdag, mei 19, 2016

VW Beetle In A Lavender Field

 Darkroom Door released new stamps.  Love this VW Beetle photo stamp.  Father's Day in Belgium is June 12th, so I made a card for this occasion.
Bij Darkroom Door kwamen weer nieuwe stempels uit.  Een heel leuke vind ik deze VW Beetle fotostempel.  Binnenkort is het vaderdag in België, 12 juni, dus maakte ik alvast een vaderdagkaart.

I stamped with Archival ink Watering Can, and started coloring with pencils.  If you follow me on Instagram, you may have seen some of these photos already.
De stempel afgedrukt met Archival inkt Watering Can.  Daarna met potloden ingekleurd.  Wie me op Instagram volgt heeft al enkele van deze foto's gezien.
Darkroom Door stamp:  VW Beetle

I wanted to do a lavender field around the card, so I used a lot of purple.

Het leek me leuk om deze auto in een lavendelveld te zetten.  Veel paars gebruikt dus.

The lavender sprig is in Darkroom Door's Art De Fleur Vol 1 set.  I stamped it with Archival ink Deep Purple.  Words are from the All Occasions set.
In de Art De Fleur Vol 1 set zit een lavendelstempel.  Die drukte ik verschillende keren af met Archival inkt Deep Purple.  De tekststempel komt uit de All Occasions set.

I used:
Darkroom Door stamps:  VW Beetle Photo Stamp,  Art De Fleur Vol 1 set, All Occasions set
Archival Inkpads:  Watering Can, Deep Purple, Jet Black
Colored pencils

5 opmerkingen:

  1. Met een Beetle toeren in het zuiden van Frankrijk, dat zie ik wel zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card... And a great card too! Always wished I'd owned one of these, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the contrast between the purple and the orange.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Hier word ik stil van. Ben een echte VW liefhebber, iets meer van busjes en dan van het kevertje maar wat heb je hier een pracht exemplaar van gemaakt. Heel gaaf Godelieve:-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel toffe Vaderdag-kaart, mooi kleurencontrast ! Ik krijg al echt verlangen naar Zuid Frankrijk.... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.