donderdag, januari 31, 2019

Birthday Rose

Today's card is a one-layer card.  I used a pencil to draw a line and shadow the stamped border.  To stamp the rose I used Distress Markers, and I added more color using pencils.

Een 1-laags kaartje vandaag.  Met potlood tekende ik een lijn en schaduw rond de gestempelde boord.  Om de roos te stempelen gebruikte ik Distress markers.  Met potloden werd ze verder ingekleurd.

I used:
Darkroom Door Texture Stamps:  Mesh, Dots
Darkroom Door Eclectic Stamp:  Rose
Fijne Verjaardag:  Elke Verschooten
Distress Inkpads
Distress Markers
Archival Inkpad:  Jet Black
Colored Pencils:  Caran d' Ache

5 opmerkingen:

  1. Hier heb ik maar één woord voor: prachtig!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, je kaartje is prachtig. En een leuk ideetje om de schaduw aan te brengen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is supermooi gedaan, zowel de roos, alsook de rand en de achtergrond ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat die schaduw doet he, dit ziet er helemaal geen one layer uit. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik laat niet altijd een berichtje achter, maar ik geniet steeds weer van je mooie creaties! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.