zaterdag, januari 19, 2019

Black & White - 394

 This week's black & white item is a page in my black Dylusions insert book.  The page at the left is only a start, a work in progress.
Deze week maakte ik een bladzijde in mijn zwart Dylusions insert boek voor mijn zwart-wit reeks.  De pagina aan de linkerkant is nog een "work in progress".

 I stamped the Flower Basket photo stamp from Darkroom Door with black Archival ink, and cut it out using a square die.  The Arty Circles and Hexagons were stamped and cut out, to arrange them above and below the image.  For the lines and dots I used a white gel pen.

 Het bloemenmandje van Darkroom Door werd met zwarte Archival inkt gestempeld, daarna met een vierkante stans uitgesneden.
De Arty Circles en Hexagons knipte ik uit om ze boven en onder het plaatje te schikken.  Voor de lijnen en puntjes gebruikte ik een witte gelpen.

So far I used for the page at the left a Darkroom Door stencil and white Dylusions paint.
Op de linkerpagina maakte ik alvast een begin met een stencil van Darkroom Door en witte Dylusions verf.


I used:
Darkroom Door Photo Stamp:  Flower Basket
Darkroom Door Collage Stamps:  Arty Circles, Arty Hexagons
Darkroom Door Small Stencil:  Arty Circles
Dylusions Paint:  White Linen
Archival Inkpad:  Jet Black
Signo White Gel Pen
Dylusions Dyalog Insert Book Black
Sizzix Tim Holtz Die:  Stitched Squares

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me niet zo makkelijk op een zwarte ondergrond werken. Dit boekje ligt hier bij mij nog onaangeroerd.
    Toffe pagina en ook links ziet dat er al heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, weer een prachtige pagina ! Heel mooie bloemen-stempel, cirkels en hexagons ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.